Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@09:15:06 GMT

مشمولان غایب برای قسط بندی جریمه غیبت زودتر اقدام کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۵۷۱۶

مشمولان غایب برای قسط بندی جریمه غیبت زودتر اقدام کنند

خبرگزاری میزان: سردار تقی مهری اظهار داشت:۵۸۰ هزار نفر برای پرداخت جریمه غیبت سربازی خود ثبت نام کردند که از این تعداد حدود ۳۴۵ هزار نفر جریمه مشمولیت سربازی را پرداخت و کارت معافیت خود را دریافت کردند این در حالی است که تعدادی از مشمولان هنوز مراجعه نکردند.

وی گفت:هم اکنون افرادی که مشمول سال ۹۴، ۶۵ و ۹۶ بودند و ثبت نام کرده بودند از امروز می‌توانند به دفاتر پلیس بعظاوه ده مراجعه کنند و در واقع برگ جدید تعیین مبلغ پرداخت جریمه را مشخص و شروع به پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهری افزود:افرادی که درسال ۹۷ نیز اقدام کرده بودند تعداد زیادی مراجعه کردند وقسطی بندی کردند و تا پایان سال ۹۸ هم عزیزانی که مشمول این قانون هستند قسط بندی کرده و قسط خود را پرداخت کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد:در اینجا از ۱۳۵ نفر که پس از ثبت نام هنوز هیچ قسطی را پرداخت نکرده اند خواهش می‌کنیم یا به دفاتر پلیس به اضافه ده و یا دفاتر معاونت‌های وظیفه عمومی ناجا در استان‌ها مراجعه و پرونده خود را تعین و تکیلیف کنند. اگر این کار را انجام ندهند افرادی که در سال گذشته ثبت نام کرده اند، اما قسط بندی انجام نداده اند و پرداختی نداشته باشند از این موقعیت محروم می‌شوند چرا که در سال ۹۸ نیز این برنامه از دستور کار خارج شده است و هیچ برنامه‌ای در این مورد نخواهیم داشت.

وی افزود: برخی از افراد سودجو و دلال با راه اندازی سایت و یا به صورت حضوری به افرادی می‌گویند که قصد دادن مشاوره دارند من خواهش می‌کنم شهروندان به این افراد وسایت‌ها مراجعه نداشته باشند چرا که ما در این مورد این گونه مشاوره‌ای نداریم و تنها از طریق دفاتر پلیس به اضافه ده و دفاتر نیروی انتظامی کار را انجام می‌دهیم.

اخبار داغ ناگفته‌هایی از دیپلمات‌ها و دیپلماسی در روز تشییع امام خمینی بی‌خبری اطرافیان احمدی‌نژاد از خودکشی عبدالرضا داوری مکزیک، "سند سری" ترامپ را منتشر کرد قیمت انواع ظرفشویی در بازار/ جدول قیمت‌ها بازار متشکل ارزی چه زمانی راه اندازی می‌شود؟ آقای افتخاری شما مجرم هستید!

منبع: فردا

کلیدواژه: مشمولان غایب سازمان وظیفه عمومی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیر رسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست و سوم باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار لیام تهران برگزار و از سوی میلاد فاندر، مدیر رسانه‌ای تیم هوادار لیام تخلفاتی مبنی بر نقص اصولی کلی رفتار رخ داد.وی باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است. (با توجه به یک جلسه محرومیت تعلیقی ناشی از رای شماره ۱۲۱۸، پس از قطعیت این دادنامه، محرومیت در لیگ برتر به اجرا در خواهد آمد)

مهرداد طهماسبی، مربی تیم هوادار لیام به دلیل نشر اکاذیب از طریق کنفرانس خبری بعد از بازی به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

باشگاه هوادار لیام تهران به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

مسابقه تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برگزار و از سوی فرشاد بختیاری زاده، مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی منجر به اخراج شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه استقلال خوزستان به دلیل پرتاب نارنجک توسط تماشاگرانش در چند نوبت و نقض اصول کلی رفتار باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان اصفهان برگزار و از سوی شجاع خلیل زاده، بازیکن تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیط بیش از ظرفیت حضور باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آیا خشکاندن و آب ندادن به درختان جرم است؟
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • کوه‌خواری در روز روشن در منطقه ۲ پایتخت
  • کوه‌خواری در روز روشن در تهران