Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@19:35:11 GMT

تغییر ساعت کار ادارات هرمزگان به دلیل گرمای هوا

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۵۷۵۰

تغییر ساعت کار ادارات هرمزگان به دلیل گرمای هوا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، نازنین شیبانی افزود: این تغییر ساعت به علت پیش بینی افزایش گرمای هوا در استان و به منظور جلوگیری از قطعی احتمالی برق و رعایت حال شهروندان است.
وی گفت: سازمان‌ها، ادارات کل، شرکت‌ها، موسسات دولتی، نهاد‌های انقلاب اسلامی، موسسات عمومی غیر دولتی، شهرداری‌ها و موسسات آموزشی مشمول این دستور العمل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیبانی افزود: ساعات کار بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، خدماتی، امدادرسانی و آتش نشانی نیز به روال سابق است، ضمن آنکه دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در ایام تابستان دایر نخواهند بود.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف اند پس از پایان ساعات کار اداری نسبت به صرفه‌جویی در مصرف برق نظارت داشته باشند و در صورت گزارش عدم رعایت صرفه جویی با دستگاه متخلف برخورد قانونی خواهد شد.
شیبانی گفت: صداو سیمای مرکز خلیج فارس، همکاری لازم برای ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و تشویق مردم به این کار با همراهی شرکت برق استان را در دستور کار داشته باشد.
وی افزود: همچنین شرکت توزیع نیروی برق استان بر مصرف برق صنایع و حوزه‌های تجاری در دوره زمانی یاد شده نظارت کند و موارد تخلف را به استانداری گزارش دهد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، اولین قسمت از برنامه «بسته پیشنهادی» در سال جدید امشب ۳۰ فروردین با اجرای مژده لواسانی روی آنتن شبکه دو سیما می رود و به فیلم «پرویزخان» که این روزها در اکران نوروزی سینماها قرار دارد، می پردازد.

در این قسمت شیدا دهداری دختر زنده یاد پرویز دهداری مربی فوتبال نیز در برنامه حضور دارد و درباره شخصیت پدرش و شباهتش با کاراکتر این فیلم می گوید. همچنین ابوالفضل موسوی بازیگر نقش احمدرضا عابدزاده در فیلم دیگر مهمان این برنامه است.

«بسته پیشنهادی» در سال جدید با تغییر ساعت هر پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ از شبکه دوسیما پخش می شود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

این برنامه با اجرای مژده لواسانی، به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

کد خبر 6082107 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • صرفه‌جویی ۵۰۰ میلیارد تومانی حوزه آرد و نان در لرستان
  • نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد
  • گرمای بهاری در مازندران
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد