Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد با اشاره به تاکید رئیس‌جمهوری برای تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری مترو هشتگرد به‌عنوان یکی از سه پروژه ملی حمل‌ونقلی کشور گفت: به تازگی ۴۵ میلیارد تومان منابع مالی نقدا برای تکمیل این پروژه تامین شد. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

داوود صفدری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در خصوص مترو شهر جدید هشتگرد اظهار کرد: ساخت و راه‌اندازی مترو هشتگرد جزو یکی از پروژه‌های اولویت‌دار دولت است که رئیس‌جمهوری نیز بر تسریع در تکمیل آن تاکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت این طرح، وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید ایران روی آن تمرکز کرده‌اند. بر این اساس اخیرا 45 میلیارد تومان از محل منابع داخلی برای مترو هشتگرد به صورت نقدی تامین اعتبار شده است.

وی افزود: این تامین اعتبار در مقایسه با تمام پروژه‌های استان البرز، اتفاق نادری است که با هدف اتمام طرح ملی مترو هشتگرد پیگیری شده است.

مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد بیان کرد: انتظار داریم با توجه به ملی بودن این طرح  که دارای ردیف بودجه است و این‌که به‌عنوان یکی از سه پروژه اصلی عمرانی که رئیس‌جمهوری تکمیل و بهره‌برداری آنرا از وزیر راه و شهرسازی مطالبه کرده،  سازمان برنامه و بودجه نیز تامین اعتبارات آن را تسریع کند.

صفدری گفت: مترو گلشهر-هشتگرد، آزادراه تهران-شمال و ادامه عملیات اجرایی آزادراه همت-کردج جزو سه پروژه‌ای است که رئیس‌جمهوری تکمیل و بهره‌برداری از آنها را تا پایان دولت دوازدهم از وزیر راه و شهرسازی مطالبه کرده است.

وی تاکید کرد: انتظار داریم همین سطح مطالبه برای مترو هشتگرد را داشته باشیم تا بتوانیم از محل اعتبارات عمومی، اسناد خزانه و اوراق مشارکت توسط سازمان برنامه و بودجه تکمیل و بهره‌برداری مترو هشتگرد را در موعد مقرر محقق کنیم.

تکمیل مترو هشتگرد توسط قرارگاه خاتم تا شهریور/ پرداخت وام 100 میلیونی برای مسکن امید

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت راه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت راه وزارت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور

 حمزه زاده در نشست شورای راهبردی روستای تاریخی کندوان روستای مدفون در دل کوه حیله ور را یکی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرستان اسکو و آذربایجان شرقی عنوان کرد و گفت: تاکنون ۶۰ واحد کران در داخل این غار زیرزمینی کشف و از زیر گل و لای بیرون آمده و پیش بینی می‌شود با اجرای طرح‌های مطالعاتی و کاوش‌های باستان شناسی افزون بر ۲۰۰ واحد کران دیگر نیز شناسایی شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با شناسایی کران‌های مدفون روستای حیله ور و جذب سرمایه گذاران و بهره برداری از مجموعه تاریخی این محوطه خواهیم توانست نسبت به توسعه گردشگری و عمرانی روستای کندوان اقدام کنیم.

فرماندار شهرستان اسکو هم با اشاره به ثبت جهانی روستای کندوان بر لزوم اجرای سریع طرح جامع این روستا تاکید و اظهار کرد: با اجرای طرح جامع کندوان ساماندهی این روستا سرعت بیشتری گرفته و شاهد استانداردسازی در ارائه خدمات به گردشگران خواهیم بود.

 فیروزی یکی از تهدیدات و چالش‌های پیش روی کران‌های تاریخی کندوان را ورود خودرو‌های سبک و سنگین گردشگران به داخل روستا عنوان کرد و گفت: لرزش و صدای این خودرو‌ها آسیب‌هایی به کران‌های سنگی کندوان وارد می‌کند که در این راستا طرح ایجاد پارکینگ خودرویی در بیرون از محوطه تاریخی روستا به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع و گنجایش ۱۲۰۰ دستگاه خودرو تدارک دیده شده است.

وی همچنین ساخت و ساز‌های غیرمجاز در محدوده تاریخی روستای کندوان را یکی دیگر از چالش‌های پیش روی این روستا برشمرد و افزود: با اجرای سیاست‌های تشویقی برای روستاییان جهت تخریب سازه‌های جدید و انتقال آنها به روستای پایین دست خواهیم توانست تا حدودی از تغییر منظر تاریخی و هویت اصلی کندوان جلوگیری کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • ضرورت تکمیل جاده شلمزار، ناغان به کارون۴
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار