Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور هماهنگی و عمرانی فرماندار تربت حیدریه گفت: از ابتدای آغاز عملیات اصلاح جاده کدکن به تلخ بخش تاکنون ۴۰ درصد این محور روکش آسفالت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ چندی پیش،  امام جمعه کدکن از وضعیت جاده این شهر به روستای تلخ بخش انتقاد کرد، این موضوع پس از رسانه ای شدن واکنش مسئولان مربوط و آغاز عملیات اصلاح این محور را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درهیم زمینه معاون امور هماهنگی و عمرانی فرماندار تربت حیدریه در گفت وگو با خبرنگار تابان تربت از اتمام مرحله ترک گیری حدود ۵/۵ کیلومتر از جاده شهر کدکن منتهی به روستای تلخ بخش خبر داد.

 

احسان کریمی گفت: با توجه به شروع چندین عملیات مختلف به سازی مسیرهای جاده ای در این منطقه، پروژه اصلاح روکش جاده کدکن به تلخ بخش حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات ترک گیری ۵/۵ کیلومتر از ۱۳ کیلومتر این محور به اتمام رسیده است.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به بارش های اخیر در این منطقه و پر آب شدن ترک ها، امکان ادامه اصلاح مسیر و اتمام ترک گیری باقی مانده محور  به تاخیر افتاده است.

 

کریمی افزود: روکش نهایی آسفالت جاده محور رباط سنگ به کدکن از محدوده روستای اکبر آباد تا جوادیه، حدود چهار کیلومتر به اتمام رسیده و بارش های اخیر در این منطقه به لحاظ زمانی ادامه فعالیت پیمانکار را به تعویق انداخت.

 

معاون عمرانی فرماندار تربت حیدریه در ادامه از آغاز عملیات جاده روستای سرهنگ به حصار یزدان در همین منطقه خبر داد و افزود: با پیگیری های مکرر همه دستگاه های متولی تمام تلاش خود را برای به سازی و رفع مشکلات جاده ای مربوط به محور های منتهی به کدکن و رباط سنگ را صورت داده  و امیدواریم با اتمام این پروژه ها، نارضایتی مردمی در این خصوص به حداقل برسد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    صابر برهانی   گفت: در یک سال گذشته بهسازی و آسفالت راه روستایی محور تکاب به اغولبیک به طول ۰.۷کیلومتر و آی قلعه سی به طول ۲ کیلومتر انجام شد.

وی با اشاره به شن‌ریزی راه روستایی و فرعی به طول ۱۵ کیلومتر در مدت زمان مذکور اظهار کرد: در این مدت ۲۱ کیلومتر از راه اصلی و فرعی شهرستان تکاب نیز روکش آسفالت شد.

برهانی در خصوص سایر فعالیت‌های حوزه استحفاظی این شهرستان نیز یادآور شد: همچنین در این مدت ۷۷ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان تکاب خط‌کشی شد و ۱۳۰ کیلومتر از این محورها نیز تسطیح و رگلاژ شده‌اند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان تکاب در خصوص اجرای طرح‌های روشنایی در محورهای شهرستان تکاب در یک سال گذشته نیز گفت: اجرای روشنایی محور تکاب بیجار سه‌راهی قرخلو تمای به طول ۳۰۰ متر؛ گردنه کوتان به طول ۳۰۰ متر و محور تکاب ایرانخواه سه راهی چیدره به طول ۳۰۰ متر از جمله اقدامات حوزه راهداری شهرستان تکاب در این مدت بوده همچنین در کنار اجرای طرح‌های روشنایی، عملیات تعمیر و نگهداری نیز به‌صورت مستمر توسط پیمانکار انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین