Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@08:38:57 GMT

آلاله‌های خوشنام دفاع مقدس در مازندران تشییع می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۵۸۹۸

آلاله‌های خوشنام دفاع مقدس در مازندران تشییع می‌شوند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: مازندران میزبان پنج شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود این شهدا در چهار نقطه تشییع و تدفین خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار عبدالله ملکی شنبه شب در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم شهدای گمنام، با اشاره به میزبانی مردم مازندران از هفت شهید گمنام در سال گذشته، گفت: حضور شهدا با هدف جریان‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت بود که شاهد برگزاری برنامه‌هایی در نقاط مختلف استان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از میزبانی مردم استان از پنج شهید گمنام در روزهای آینده خبر داد و افزود: این شهدا که به تازگی مورد تفحص قرار گرفتند، از محور کندوان وارد استان شده و در شهرهای غرب استان مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

ملکی با بیان اینکه شهدای گمنام در چهار نقطه خاکسپاری خواهند شد، اضافه کرد: 2 شهید گمنام در پارک شهر سلمانشهر، یک شهید جنب منابع طبیعی شهر پول، یک شهید در محوطه مسجد جامع کجور و یک شهید گمنام نیز در پادگان مرزن آباد خاکسپاری خواهند شد.

وی زمان تشییع شهدا را روز شنبه هشتم تیر همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اعلام کرد و افزود: در ستاد استانی این مراسم که روز دوشنبه 27 خرداد در سپاه نوشهر برگزار می‎‌شود تصمیمات در خصوص جزئیات زمان و مکان استقبال، وداع و تشییع شهدای گمنام اتخاذ شده و به اطلاع مردم شهیدپرور خواهد رسید.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران تعداد شهدای گمنام استان را 319 شهید و 88 یادمان بر شمرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر امیرنیا ظهر چهارشنبه در نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ هنر و رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: شهدای هنرمند و رسانه نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند.

وی بیان داشت: فعالان رسانه اتفاقات دوران جنگ تحمیلی را روایت کردند و به همین دلیل است که هم اکنون ما می‌توانیم آنها را مرور کنیم.

امیر نیا تصریح کرد: نقش عالی رسانه در تبیین و اطلاع رسانی وقایع مختلف بخصوص دوران دفاع مقدس مؤثر کاملاً مشهود است و شهدای فرهنگ، هنر و رسانه علاوه بر نقش حسین گونه، نقش زینبی نیز ایفا کردند.

وی افزود: عزت، اقتدار و امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی ایثارگری جوانان و مدیون خون شهدا بوده و شهدای رسانه، این ایثار و از خود گذشتگی‌ها را ثبت کردند و خود نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

کد خبر 6081090

دیگر خبرها

  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود