Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، اکبر حسن‌بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در جلسه مدیریت مصرف و پیک سایی، بر استفاده کلیه ادارات، سازمان ها و دستگاههای دولتی جهت استفاده از موتور ژنراتور های برق از ساعت ۱۲ تا پایان وقت اداری تاکید کرد.

حسن‌بکلو با اشاره به اهمیت موضوع مدیریت اصولی انرژی بخصوص برق، از کلیه مشترکین برق استان برای گذر از پیک بار تابستان درخواست همکاری نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، همکاری مشترکین کشاورزی در ساعات ۱۲ تا ۱۶ را تاثیرگذار اعلام و ابراز داشت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی در رابطه با افزایش دمای هوا، گذر از پیک بار همکاری همه جانبه همه مشترکین را می طلبد.

وی ادامه داد: ادارات برق استان و کلیه همکاران صنعت برق در راستای نیل به اهداف مدیریت مصرف در استان رسالت مهمی برعهده دارند و باید در این خصوص قبل از کلیه آحاد مردم نسبت به مدیریت مصرف برق اقدام نمایند.

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرکت توزیع برق آذربایجان غربی ژنراتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد

بدین منظور ساعت کاری ادارات، ارگان‌ها، سارمان‌ها، بانک‌ها و شهرداری‌های شهرستان بروجرد تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۸:۱۵ الی ۱۴:۳۰ می‌باشد.

روز‌های پنجشنبه از ساعت ۸:۱۵ الی ۱۳:۳۰ می‌باشد.

 هرگونه تغییر در ساعت کاری ادارات از طرف استانداری لرستان، متعاقباً از طریق روابط عمومی فرمانداری بروجرد اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بخش اداری به طور کامل به کنتور‌های هوشمند مجهز می‌شود
  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • مصرف زیاد این ویتامین باعث نارسایی کلیه میشود!
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳
  • تولید بیش از ۸ میلیارد کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟
  • ساعت کار ادارات دولتی در فروردین ۱۴۰۳ تغییر کرد؟
  • اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب شهرستان میبد + عکس