Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام رسانه‌های خبری، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اخیرا به صورت محرمانه با «نداف ارغمان» رئیس دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی دیدار کرده است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با «نداف ارغمان» رئیس دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی دیدار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، دیدار میان عباس با مقام ارشد رژیم صهیونیستی طی روز‌های اخیر و به صورت محرمانه انجام شده است.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که دو طرف در جریان این دیدار در خصوص درآمد‌های مالیاتی تشکیلات خودگردان گفتگو کردند.

طرف صهیونیستی در این دیدار بر لزوم هزینه درآمد‌های مالیاتی در حوزه‌های موردِ تمایل تل آویو و اجتناب تشکیلات خودگردان از صرف این هزینه‌ها برای فلسطینیان به ویژه ساکنان غزه و خانواده‌های اسرا و شهدا، تأکید کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمود عباس مقام ارشد رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام مستعفی ارتش اسرائیل: ۷ اکتبر روز سیاهی برای من است

رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش صهیونیستی امروز دوشنبه پس از اعلام استعفای خود به دلیل ناکامی در برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی گفت: روز هفتم اکتبر، روز سیاهی برای من است.

به گزارش مشرق، «آهارون هالیوا» رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش اشغالگر در نامه استعفای خود به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح این رژیم، نوشت: (جنبش) حماس در ۷ اکتبر ۲۰۲۳، عملیاتی را انجام داد که برای ما نتایجی دردناک داشت و واحد تحت فرمان من، در سطح ماموریت محوله ( برای پیش بینی وقوع عملیات طوفان الاقصی) عمل نکرد.

وی افزود: خاطره این روز سیاه را شبانه روز با خود دارم و و درد شدید ناشی از آن، تا ابد با من خواهد بود.

رسانه‌های صهیونیستی پیش از این گزارش دادند که در پی شکست‌ و غافلگیر شدن این رژیم در عملیات طوفان الاقصی در برابر مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه استعفای خود را اعلام می کند. این اولین استعفا بعد از آغاز جنگ علیه غزه است.

محافل رژیم صهیونیستی پیش از این، از اشتباه محاسباتی این رژیم در حمله به کنسولگری ایران در دمشق انتقاد کرده بودند. سران صهیونیست به طور ضمنی گفتند که پیش بینی نمی کرده اند که ایران چنین پاسخی به حمله به کنسولگری خود بدهد.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در ای نباره نوشت: رئیس بخش اطلاعات نظامی تصمیم اولیه خود برای استعفا را در همان اوایل جنگ و در سایه شکست‌های پی در پی اتخاذ کرده بود اما در هفته‌های اخیر تصمیم گرفت که این امر را اجرایی کند.

به نوشته یدیعوت آحارنوت، این مساله پنهانی ماند و جز نزدیکانش هیچ کس مطلع نشد اما صبح امروز نزد رئیس ستاد ارتش رفت و استعفای خود را به وی اعلام کرد.

اختلافات بین اعضای شورای جنگ رژیم صهیونیستی درباره اولویت داشتن آزادی اسرای صهیونیست یا تداوم جنگ تشدید شده و در حالی که تیم «بنیامین نتانیاهو» بر تداوم جنگ تاکید دارد تیم گانتس خواهان مذاکره برای آزادی اسراست.

پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • اعلام استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • یک مقام ارشد دیگر ارتش اسرائیل استعفا کرد
  • مقام مستعفی ارتش اسرائیل: ۷ اکتبر روز سیاهی برای من است
  • مواضع دولت‌های عربی درباره دوران پساجنگ غزه
  • استقبال لاپید از استعفای ژنرال ارشد ارتش رژیم صهیونیستی
  • بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد
  • آمریکا به دشمنان اسرائیل کمک می کند | اموال تشکیلات خودگردان باید توقیف شود!
  • بن گویر: باید همه اموال تشکیلات خودگردان توقیف شود
  • حمله محمود عباس به آمریکا