Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ امیر طالبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی وسائط نقلیه ای که بدلایل مختلف از جمله تخلفات رانندگی توبیخ می‌شوند به استثنای وسائط نقلیه ای که بدلایل قضائی، تصادفات منجر به جرح و فوت و یا تحت تعقیب هستند؛ با تدابیر فرماندهی انتظامی استان و هماهنگی انجام شده با دادستان مرکز استان تا پایان خردادماه به طور ویژه ترخیص می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای ترخیص این خودروها نیاز به ارائه سند مالکیت نبوده و فردی که اسم وی در قبض پارکینگ درج شده می‌تواند جهت ترخیص مراجعه کند.

وی اضافه کرد: همچنین در این دور از ترخیص خودروها و یا موتورسیکلت‌ها، نیاز به ارائه بیمه نامه معتبر نبوده و مالک با تعهد انجام کار بعد از ترخیص، می‌تواند خودرو و یا موتورسیکلت خود را آزادسازی کند.

سرهنگ طالبی ادامه داد: برای خودروهایی که خلافی آنها زیر یک میلیون تومان باشد، نیز نیاز به تسویه حساب نیست و خودروهایی که خلافی انها افزون بر یک میلیون تومان است با پرداخت یک دوم مبلغ خلافی می‌توانند وسائط نقلیه خود را ترخیص کنند.

به گفته جانشین رئیس پلیس راهور گیلان؛ این اقدام که به مناسبت عید فطر در استان اجرا می‌شود تا پایان خرداد ماه ادامه دارد و مالکان وسائط نقلیه توقیفی می‌توانند در مدت باقی مانده به ترخیص آنها اقدام کنند.

۷۲۹۶ /‏۶۰۳۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد

سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: من با قاطعیت اعلام می کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران،پیامدهای طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی افزود: وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد .

سردار رادان یاد آور شد: برابر گزارش های دریافتی نود درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری نموده اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر ،سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه