Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@01:35:39 GMT

پرسپولیس قهرمان سوپرجام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۶۰۴۹

پرسپولیس قهرمان سوپرجام شد

به گزارش مهر، هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران در جلسه روز شنبه خود مصوب کرد اگر تیمی بتواند در طول یک فصل فوتبالی هم قهرمان لیگ برتر و هم قهرمان جام حذفی شود، بازی سوپرجام برگزار نخواهد شد و جام قهرمانی در سوپرجام به این تیم تعلق خواهد گرفت.

بنابراین با توجه به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی فصل ۹۸-۹۷ به طور قطعی این تیم به عنوان قهرمان سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است مراسم اهدای سوپرجام به پرسپولیس قبل از آغاز رقابت های لیگ برتر فصل آینده برگزار شود.

این تصمیم از آنجا گرفته شد که پرسپولیس و سپاهان در دیدارهایی که در نیمه نهایی جام حذفی و پیش از آن لیگ برتر داشتند، حاشیه‌های فراوانی را برای فوتبال و سازمان لیگ به وجود آوردند و ترس از تکرار آن اتفاقات باعث شد سازمان لیگ به فکر راهی برای بازی نکردن این دو تیم باشد. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان

به گزارش همشهری آنلاین، شلاق‌خوردن عبدالرزاق حمدالله از سوی یک تماشاگر پس از فینال سوپرجام عربستان از سوی فدراسیون فوتبال و اتحادیه بازیکنان این کشور محکوم شد. مهاجم مراکشی الاتحاد در پایان دیدار با الهلال که با نتیجه چهار بر یک به سود آبی‌های فوتبال عربستان به پایان رسید با یک هوادار تیم خودی دچار درگیری شد و هوادار عصبانی الاتحاد با کمربندش به این بازیکن حمله کرد.

به نوشته روزنامه گاردین، فدراسیون فوتبال عربستان با انتقاد از این رخداد در بیانیه‌ای اعلام کرد: مانند سایر فدراسیون‌ها در آسیا و فیفا، اولویت فدراسیون فوتبال عربستان حفظ امنیت و لذت برای همه تماشاگران عاشق فوتبال و بازیکنان است. فوتبال در عربستان یک بازی خانوادگی است و خوشبختانه ناآرامی بین هواداران بسیار نادر است. به همین دلیل است که رفتار این به اصطلاح «هوادار» برخلاف فرهنگ و رفتار هواداران عربستانی است و ما این حادثه را کاملا محکوم می‌کنیم.

اتحادیه بازیکنان در عربستان نیز با محکوم‌کردن این رفتار، خواستار به‌روزرسانی آیین‌نامه رفتار تماشاگران شد.

الهلال در سوپرجام عربستان که در ابوظبی برگزار شد توانست با شکست‌دادن الاتحاد جام قهرمانی را به دست بیاورد. الهلال علاوه بر کسب سوپرجام، با اختلاف خوب در صدر جدول لیگ عربستان نیز حضور دارد و بخت اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها به حساب می‌آید.

شاگردان ژسوس در لیگ قهرمانان آسیا نیز شانس خوبی برای قهرمانی دارند و باید در نیمه نهایی با العین روبه‌رو شوند.

کد خبر 844869 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی عربستان

دیگر خبرها

  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • آینده مبهم اوسمار در پرسپولیس
  • پرسپولیس - اوسمار؛ یک آینده نامعلوم
  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • مهدی: امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ با تفاضل گل مشخص می‌شود
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان