Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@20:25:14 GMT

واژگونی اتوبوس ولوو در سمنان ۴ مجروح برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۶۰۸۵

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: این حادثه حوالی ساعت ۶ و ۸ دقیقه بامداد یکشنبه در محور دامغان شاهرود اتفاق افتاد و در پی آن یک دستگاه اتوبوس ولوو به دلیل عدم توجه به جلو راننده واژگون شد.

وی افزود: اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی جنوب گرمسار بوده که با ۲۵ مسافر از تهران به سمت مشهد در حال حرکت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: همچنین در حادثه دیگری در پی برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با پراید ۴ تن مجروح شدند.

وی تصریح کرد: این حادثه در داخل شهر کرمان حوالی ساعت ۱ و ۱۱ دقیقه بامداد یکشنبه به دلیل تغییر مسیر ناگهانی پژو ۲۰۶ رخ داد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از برخورد سه دستگاه موتورسیکلت در قم خبر داد و گفت: در این حادثه که حوالی ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه روز گذشته رخ داد ۶ تن مجروح شدند.

به گفته وی عدم رعایت حق تقدم توسط یکی از موتورسیکلت‌ها عامل این حادثه بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: همچنین حوالی ساعت ۹ بامداد شنبه در کیلومتر ۱۰۰ محور یاسوج در استان فارس بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با سمند چهار تن کشته و یک نفر مجروح شدند که علت این حادثه تجاوز به چپ سواری پراید بوده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد:  اتوبوس بندرعباس _ تهران ساعت ۵:۲۴ بامداد امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در محور کمربندی یزد دچار واژگونی شد.     در این حادثه چهار کد آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند، اتوبوس حامل ۱۵ مسافر بوده( ۱۳ سرنشین و دو راننده ) است.     در این حادثه ۱۳ نفر مصدوم شدند که ۱۱ مصدوم به بیمارستان منتقل و دو مصدوم در صحنه توسط عوامل اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند.     هفت مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید صدوقی یزد و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • اسامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس در یزد اعلام شد
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت