Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بوئین میاندشت، چادگان، فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی از دو تصمیم اساسی مجلس در خصوص قانون بانکداری اسلامی و تامین مسکن در ماه‌های آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازبوئین میاندشت، «اکبر ترکی» در شورای اداری  شهرستان بوئین میاندشت به دو تصمیم اساسی مجلس شورای اسلامی در سال 98 که در دستور کار قرار دارد، اشاره کرد و گفت: مجلس روی تامین مسکن برای اثرگذاری درقیمت مسکن  تاکید دارد و مجلس،تصمیم های اساسی در این خصوص خواهد گرفت و قانون بانکداری اسلامی را در صحن علنی و در چند ماه آینده بررسی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم بوئین میاندشت، چادگان، فریدن، فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی، از طرح پیشنهادی آب شرب چهار شهرستان برای تصویب در جلسه هیات دولت که در سفر رئیس جمهور به استان اصفهان خبر داد و بیان کرد: اگر این طرح، مصوب شود، ردیف بودجه برای آن قرار خواهد گرفت و پروژه ها و طرح هایی دیگر تعریف شده که امید است به تصویب برسد تا گوشه ای از مشکلات منطقه حل شود.

 

وی به سه میلیارد تومان اختصاص یافته توسط بنیاد مسکن و بودجه در اختیار نماینده مجلس برای روستا های چهار شهرستان اشاره کرد و افزود: این بودجه به عدالت میان چهار شهرستان تقسیم می شود و به نام روستاها از تهران اختصاص می یابد و این مجزای سهم روستاهای شهرستان از استان است.

 

ترکی با اشاره به ابلاغ بودجه عمرانی کشور توسط ریاست برنامه و بودجه، تشریح کرد: بودجه های عمرانی شهرستان شامل راه هایی که همه خروجی های شهرستان را پوشش دهد و فاضلاب شهر های بوبین میاندشت و افوس است که بودجه های اختصاص یافته آن به زودی از استان ابلاغ خواهد شد.

 

نماینده مردم بوئین میاندشت، چادگان، فریدن، فریدونشهر با بیان اینکه دولت با پرداخت تسهیلات مسکن روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت به ۴۰ میلیون تومان موافقت کرد، تاکید کرد: باز پرداخت تسهیلات مسکن ۱۵ سال است که مردم توانایی پرداخت آن را دارند و وام ها قفل نخواهد شد و لذا بانک ها مانع تراشی برای پرداخت تسهیلات نکنند.

 

وی با بیان اینکه زمین های  شهرک صنعتی بویین میاندشت واگذار شده است، ادامه داد: دو مکان از منابع طییعی جا نمایی شود که  یکی از مکان های پیشنهادی، روبه روی شهرک صنعتی است و از مدیریت شهرک های صنعتی درخواست می کنم زیر ساخت های این شهرک جدید بویین میاندشت تا شش ماه دیگر تحویل داده شود تا راه اندازی و افتتاح گردد./

 

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه اردبیل غنی سازی اوقات فراغت خبرگزاری شبستان دهه کرامت شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد بوئین میاندشت بانکداری اسلامی قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  پایانه صادراتی میبد به مساحت ۶۷ هکتار در جنوب غربی این شهرستان واقع شده است و درحال حاضر از حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.


فرماندار میبد در این نشست با اشاره به اهمیت پایانه صادرات کاشی و سرامیک گفت: از آنجا که شهرستان میبد قطب تولید کاشی و سرامیک است این پایانه نقش مهمی در جابه جایی محموله‌های صنعت ساختمان به ویژه کاشی و سرامیک می‌تواند ایفا کند.


بررسی احداث میدان ظرف یک هفته از سوی راهداری، تامین قیر جهت آسفالت دور میدان، طراحی شبکه برق پایانه صادراتی تا نیمه دوم اردیبهشت ماه از سوی اداره برق، تامین آب مورد نیاز و انشعاب مورد درخواست ازسوی اداره آبفا از مصوبات این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • ارتش مکتبی و قانون اساسی
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • بررسی مشکلات پایانه صادرات کاشی و سرامیک میبد