Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@21:20:53 GMT

واکنش فرمانده ناجا به رفتارهای اخیر با آمران به معروف

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۶۲۱۴

واکنش فرمانده ناجا به رفتارهای اخیر با آمران به معروف

به گزارش مهر، سردار حسین اشتری ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به افزایش جرایم و تنوع آن نیروی انتظامی با آموزشی که به کارکنان خود ارائه می‌دهد به سمت بیشتر حرفه ای شدن گام بر می‌دارند.

وی افزود: همکاران ما در نیروی انتظامی نسبت به گذشته ماموریت هایشان را حرفه ای تر انجام می‌دهند و تجهیزات و امکانات و استفاده از تکنولوژی جدید نیز برای پیشگیری، کشف و برخورد با جرایم به ما کمک می‌کند، در این زمینه رشد خوبی در چند سال گذشته داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: طی سال‌های اخیر در زمینه کشفیات جرایم نسبت به وقوع با افزایش روبه‌رو بوده‌ایم و امیدواریم روز به روز با حمایت ها از این نهاد ما هم بتوانیم از با حفاظت از امنیت در خدمت امنیت و آسایش مردم باشیم.

وی در خصوص آمادگی این نهاد برای بازگشایی مرز خسروی نیز گفت: نیروی انتظامی زیرساختهای لازم در پایانه مرزی خسروی دارد و آماده پذیرش زائران در ایام اربعین حسینی است اما باید توافق بین مسئولین دو کشور صورت گیرد اگر توافق نامه امضا شود تا ما هم بتوانیم خدمات خود را به زائرین در اربعین ارائه کنیم.

سردار اشتری در مورد تمدید اعتبار گذرنامه ها از ۵ به ۱۰ سال نیز گفت: نیروی انتظامی موافق است و کارهای کارشناسی اولیه انجام شده و در ستاد گذرنامه این اقدامات را مطرح خواهیم کرد و صورت تصویب اعلام می‌کنیم.

وی در مورد رفتارهای اخیر با آمران به معروف در کشور نیز تصریح کرد: وظیفه نیروی انتظامی برخورد با هر نوع هنجارشکنی و حفظ ارزش‌هاست و در حمایت از آمران به معروف و ناهیان منکر نیز ما حافظ ارزش ها خواهیم بود و طبق قانون با هرگونه جرایم مشهود و هنجارشکنی برخورد می‌کنیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته

طبق گفته نیروی دریایی مالزی بر اثر برخورد ۲ بالگرد نظامی در این کشور ۱۰ نفر از سرنشینان این بالگرد‌ها کشته شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی برخورد 2 بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه 10 سرنشین این بالگردها کشته شدند.

 

.

 

نیروی دریایی مالزی در بیانیه‌ای گفت: هلیکوپترها در یک پایگاه دریایی در شمال ایالت "پراک" برای جشن نودمین سالگرد نیروی دریایی ماه آینده تمرین می‌کردند که این حادثه رخ داده است.

نیروی دریایی این کشور همچنین گفت: مرگ همه قربانیان در محل تایید شد و بقایای این افراد برای شناسایی به بیمارستان فرستاده شده است.

سقوط 2 فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن3 کشته بر اثر انفجار در شمال ایتالیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم