Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-23@08:50:02 GMT

ادامه صدرنشینی ایران با برتری‌ مقابل لهستان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۶۲۴۶

خرداد؛ در پایان روز دوم بازی‌های هفته سوم لیگ ملتهای والیبال ۲۰۱۹ در ارومیه که از روز شنبه آغاز شد و تا بامداد یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ادامه داشت، تیم ملی ایران توانست با کسب پیروزی سه بر دو مقابل لهستان صدرنشینی خود در این مسابقات را حفظ کند.
به گزارش ایسنا، در پایان روز دوم بازی‌های هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در ارومیه که از روز شنبه آغاز شد و تا بامداد یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ادامه داشت، تیم ملی ایران توانست با کسب پیروزی سه بر دو مقابل لهستان صدرنشینی خود در این مسابقات را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نتایج کلی روز دوم هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ والیبال:روسیه ۳ - ۱ کانادا (۲۵-۲۳، ۲۲-۲۵، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۲۳)استرالیا ۱ - ۳ ایتالیا (۱۸-۲۵، ۳۲-۳۰، ۱۸-۲۵ و ۱۵-۲۵)ایران ۳ - ۲ لهستان (۲۵-۲۰، ۲۱-۲۵، ۱۸-۲۵، ۲۵-۱۷ و ۱۵-۸)آمریکا ۳ - ۱ آلمان (۲۵-۲۲، ۲۱-۲۵، ۲۵-۱۹ و ۲۵-۲۰)برزیل ۳ - صفر چین (۲۵-۱۵، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۲۲)بلغارستان ۲ - ۳ ژاپن (۲۵-۲۲، ۱۹-۲۵، ۲۵-۱۶، ۱۹-۲۵ و ۱۹-۲۱)فرانسه ۱ - ۳ آرژانتین (۱۸-۲۵، ۱۷-۲۵، ۲۵-۱۹ و ۲۰-۲۵)پرتغال ۲ - ۳ صربستان (۲۵-۲۱، ۱۵-۲۵، ۲۲-۲۵، ۳۲-۳۰ و ۹-۱۵)
به این ترتیب تیم ملی ایران با کسب ۷ برد، یک باخت و ۲۱ امتیاز همچنان صدرنشین لیگ ملت‌ها باقی ماند، روسیه با ۷ برد، یک باخت و ۲۰ امتیاز دوم است و برزیل هم با کسب ۷ برد، یک باخت و ۱۹ امتیازز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارد.
تیم ملی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (یک‌شنبه) ۲۶ خرداد ماه ۱۳۹۸ در آخرین بازی خود از هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ در ارومیه به مصاف تیم ملی روسیه می‌رود که با برتری در این بازی می‌تواند صدرنشینی خود برای هفته‌های بعد را تضمین کند. برچسب ها: لهستان ، لیگ‌ ملت‌های والیبال

منبع: خرداد

کلیدواژه: لهستان لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان از هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز یکشنبه (دوم اردیبهشت) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه سیروس قایقران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: ژوزه مورایس از سپاهان برکنار می‌شود؟

دیدار رفت دو تیم با برتری ۳ بر ۲ ملوان به پایان رسید و حالا شاگردان مورایس به دنبال گرفتن انتقام از این تیم هستند، رامین رضاییان و رضا اسدی برای سپاهان گلزنی کردند. در مقابل رضا جعفری(۲) و گل به خودی میلاد زکی‌پور گل‌های ملوان را در آن دیدار به ثمر رساندند. البته انگیزه مورایس و سپاهان برای گرفتن انتقام از ملوان تنها به شکست دور رفت برنمی‌گردد. سپیدپوشان فصل گذشته با متوقف کردن سپاهان در اصفهان، به نوعی یکی از تیم‌هایی بودند که مانع قهرمانی شاگردان ژوزه مورایس شدند.

این دیدار برای ملوان نیز اهمیت بالایی دارد چرا که با توجه به شکست تراکتور مقابل نساجی، حالا انزلی‌چی‌ها می‌توانند با کسب ۳ امتیاز این دیدار به رتبه چهارم صعود کنند و به کسب سهمیه آسیا نزدیک‌تر شوند. به نوعی این دیدار جنگ کسب سهمیه آسیا برای دو تیم محسوب می‌شود.

دو تیم با شرایط متفاوت راهی این دیدار شدند، سپاهان با برتری یک بر صفر مقابل ذوب‌آهن پا به این دیدار می‌گذارد و در مقابل ملوان با شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس به این دیدار رسیده است. از آخرین برتری سپاهان مقابل ملوان حدود ۱۰ سال می‌گذرد و بعد از بازگشت انزلی‌چی‌ها با لیگ برتر سپاهان هنوز موفق به کسب برتری مقابل آن‌ها نشده است. آخرین پیروزی سپاهان برابر ملوان با نتیجه سه بر دو و در هفته ماقبل پایانی سیزدهمین دوره لیگ برتر یعنی ۹ فصل پیش به دست آمده است.

به نظر می‌رسد مورایس سپاهان را با آرایش ۱-۳-۲-۴ روانه میدان کند. پیام نیازمند بعد از گذراندن دوران مصدومیت به چارچوب دروازه طلایی‌پوشان برگشته و وظیفه حفاظت از قفس توری سپاهان را در این دیدار دارد.

در غیاب محمد دانشگر همانند دیدار گذشته، هادی محمدی در کنار سیاوش یزدانی زوج خط دفاعی سپاهان را تشکیل می‌دهند. رامین رضاییان از جناح راست و میلاد زکی‌پور در جناح چپ خط دفاعی این تیم را تکمیل می‌کنند.

محمد کریمی در کنار برایان دابو خط میانی طلایی‌پوشان در این دیدار هستند و جلوتر از آن‌ها فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و امیدنورافکن پشت سر شهریار مغانلو، ۱۱ بازیکن سپاهان را در این دیدار تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امید نورافکن، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

کد خبر: 1227881 برچسب‌ها سپاهان اصفهان

دیگر خبرها

  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • سپاهان با دبل مغانلو مقابل ملوان دوباره مدعی شد
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان
  • اودگارد: بعد از هفته سخت، صدرنشینی بهترین اتفاق است
  • صعود یوز‌های ایرانی فوتسال با برتری مقابل بحرین
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین