Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش، سردارعلیرضا مظاهری گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر راه اندازی مزرعه تولید ارز دیجیتالی (بیت کوین) توسط افرادی بصورت غیر مجاز و غیر قانونی در شهرستان مانه و سملقان، ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

سردار مظاهری افزود: ماموران در بازرسی از محل ۷۸ دستگاه بیت کوین که برق آن نیز به طور غیر مجاز از طریق ترانس فشار قوی تامین می‌شد کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در این زمینه ۲ متهم دستگیر شدند خاطر نشان کرد: ماموران در بازجویی‌های فنی بعمل آمده موفق شدند در یک عملیات جداگانه تعداد ۱۷ دستگاه بیت کوین را نیز که در یک محل دیگر مستقر شده بود کشف و ضبط کنند.

متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/م

کشف مزرعه تولید ارز دیجیتالی غیر قانونی در مانه و سملقان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلی حامل ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق در کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی کاشان گفت: در اجرای تدبیر‌های پیشگیرانه برای مقابله با قاچاق کالا و سوخت، ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل یکی از جاده‌های منتهی به شهرستان کاشان به یک دستگاه تریلی حامل سوخت مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.
سرهنگ ایرج کاکاوند افزود: ماموران باهماهنگی مرجع قضایی به بازرسی از خودرو پرداخته و موفق شدند ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق که بدون هرگونه مدارک و مجوز قانونی برای حمل بود را کشف کنند.
وی، برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش محموله سوخت کشف شده را ۹ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • حسینی: هیچکس از من هنجارشکنی و بی قانونی ندیده است/اقدامم در اراک برای جلوگیری از تنش بود
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • افزایش مزارع نوآور به ۱۵۰ مزرعه در سال جاری
  • توقیف تریلی حامل ۲۹ هزار لیتر گازوییل قاچاق در کاشان
  • ۳۰ درصد تولید گندم از مزرعه تا سفره هدر می‌رود
  • تولید بازی دیجیتالی جدید تنیس از سوی ATP و WTA
  • حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای افزایش کیفیت نان/ بهره‌برداری از ۱۵۰ مزرعه با محوریت کشاورزان خبره
  • اجرای طرح جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردمی در سیستان و بلوچستان
  • حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای افزایش کیفیت نان/ بهره‌ورداری از ۱۵۰ مزرعه با محوریت کشاورزان خبره