Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: این دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف از دوم تیرماه در دو بخش برادران و خواهران به میزبانی شهرستان آمل برگزار خواهد شد.   وی مکان برگزاری افتتاحیه این دوره از مسابقات استانی قرآن کریم را مرکز فرهنگی قرآنی بصیرت امامزاده ابراهیم (ع) آمل اعلام کرد و افزود: اختتامیه این دوره از مسابقات نیز ۵ تیرماه با اعلام و تقدیر از نفرات برتر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مسابقات قرآن بخش خواهران در روز‌های ۲ و ۳ تیرماه و مسابقات برادران در روز‌های ۴ و ۵ تیر ماه برگزار می‌شود.   حجت‌الاسلام حیدری تأکید کرد: همه ما مدیون قرآن کریم هستیم و در این راه باید تلاش کنیم تا کلام الهی در جهان هرچه بیشتر نشر داده شود و در کنار تلاوت قرآن باید به فرمایشات الهی عمل کنیم.   وقف زمین یک میلیاردی ریالی در تنکابن     حجت الاسلام رسول علیخانی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تنکابن از وقف یک قطعه زمین در تنکابن جهت هزینه‌های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی خبرداد و گفت: آقایان صفرعلی و عیسی اولیائی و سلیمان بخشی این قطعه زمین را وقف کردند.   وی ارزش تقریبی این موقوفه رایک میلیارد و هفتاد میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این زمین که دارای سند مالکیت بوده و در خلخال محله تنکابن واقع شده به مساحت ۲۱۴ متر مربع می‌باشد.   رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تنکابن نیت این موقوفه جدید را هزینه‌های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی عنوان کرد.   انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بقاع متبرکه هرمزگان میزبان ۶۰۰ هزار زائر در ۵ روز نخست فروردین

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام مصطفی آزادی، دیروز در حاشیه بازدید از بقاع متبرکه اظهار داشت: از اسکان ۷۰۰۰ نفر در جوار بقاع متبرکه و اسکان موقت در قالب کمپ و چادر برای ۷۰ هزار نفر خبر داد.

وی افزود: در طرح ضیافت الهی که همزمان در بقاع استان اجرا می‌شود، روزانه بیش از ۱۰۰۰ نفر در برنامه جمع خوانی قرآن کریم شرکت کرده و ۴۰۰ نفر نیز از کرسی تفسیر روزانه قرآن بهره‌مند می‌شوند، برپایی نماز جماعت در کل بقاع مجری طرح از دیگر خدمات مذهبی این طرح است.

آزادی ادامه داد: به همت هیئت امنای این امامزادگان، سفره افطاری ساده، پذیرای روزانه بیش از ۶۰۰۰ نفر است، که از محل نذورات خود امامزاده و مشارکت مردم تهیه می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: در ۱۱ بقعه متبرکه خیمه معرفت به همت مبلغین بومی و اعزامی برپا شده است، که ۱۲ هزار نفر مراجعه کننده داشته است و از خدمات فرهنگی این خیمه ها، جهاد تبیین، غرفه کودک و نوجوان، مشاوره وقف و غیره استفاده کردند.

حجت‌الاسلام آزادی خاطرنشان کرد: که در طی این طرح علاوه بر مدیر کل اوقاف هرمزگان و مسئولان ستادی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، مدیر کل‌های سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و مسئولین انتظامی، فرمانداران شهرها از اجرای این طرح ها بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بقاع متبرکه هرمزگان میزبان ۶۰۰ هزار زائر در ۵ روز نخست فروردین
  • مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • محفل انس با قرآن همراه با جشن ستاره‌های زمین در شیراز برپا شد
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • برپایی افطاری ساده در ۷۴ امامزاده مازندران
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان شرقی توزیع شد
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • عزم اوقاف زنجان برای سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم
  • توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان