Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ میرهاشم خواستار ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجتمع فرهنگی اظهار داشت : تکمیل و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری بندرخمیر یکی از اولویت های کاری در بخش فرهنگی است و تکمیل و تجهیز آن نقش بسیار زیادی در توسعه فرهنگ و هنر این شهرستان خواهد داشت.

 فرماندار خمیر در ادامه با اشاره به روند کند اجرای طرح مجتمع فرهنگی خمیر تصریح کرد : متاسفانه با گذشت زمان زیادی از اجرای این پروژه‌ هنوز این طرح تکمیل نشده و پیشرفت فیزیکی این طرح به کندی پیش می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی همچنین خواستار تسریع در روند اجرایی این طرح شد و تاکید کرد : دیگر تعلل در اجرای ساخت این پروژه از سوی پیمانکار قابل توجیه نیست. 

 در پایان این بازدید نیز مقرر شد ظرف مدت دو هفته ساختمان اداری این مجتمع تحویل اداره فرهنگ و ارشاد خمیر شود تا این اداره در زمان مذکور در این مجموعه مستقر گردد.

 گفتنی است : این مجموعه فرهنگی و هنری شامل ساختمان اداری،سالن آمفی تئاتر ،کلاس ها جهت برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری، پلاتو ، نگارخانه می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره فرهنگ و ارشاد برنامه های فرهنگی فرماندار فرهنگی و هنری فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، افسانه دارابی با اشاره به اجرا شدن برنامه‌های ثابت و مناسبتی در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر، بیان کرد: ما روز‌های یک‌شنبه صبح جلسه پرسش و پاسخ با عنوان "راه زندگی" داریم با یک روان شناس و روان درمانگر و بعد از ظهر روز‌های یک‌شنبه نشست کتابخوان کودکان را داریم، همچنین ساعت ۱۷:۳۰ روز‌های چهارشنبه نشست کتابخوان نوجوان برای پسران را داریم.

وی با بیان این‌که اکثر برنامه‌های این کتابخانه در روز‌های پنج‌شنبه اجرا می‌شود، اضافه کرد: پنجشنبه‌ها ساعت ۹ صبح ما نشست "گلستان خانی" داریم، ساعت ۱۰ نشست بانوان را داریم که در این نشست کتابی معرفی و در مورد آن کتاب صحبت می‌شود.

مسئول کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر ادامه داد: زمانی که بحث درباره کتاب تمام شد ما یک اختتامیه برای کتاب می‌گیریم و به‌عنوان نقد و بررسی کتاب از یک کارشناس فرهنگی استان دعوت می‌کنیم و کتاب را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد و دوستان اگر ابهامی داشته باشند در این جلسه صحبت کرده و رفع ابهام می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به جلسه‌های مناسبتی این کتابخانه، گفت: آیین نکوداشت خانم دکتر فاطمه لشکری یکی از فرهنگیان استان که کتابخانه شخصی‌شان را خانواده ایشان به کتابخانه خلیج فارس اهدا کرد‌ه‌اند در این کتابخانه برگزار می‌شود.

دارابی اضافه کرد: در این آیین حدود ۵۰۰ نسخه کتاب نفیس به کتابخانه عمومی خلیج فارس اهدا می‌شود.

وی جلسه‌های نقد و بررسی و آیین‌های رونمایی از آثار نویسندگان بوشهری را از دیگر برنامه‌های این کتابخانه عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • ۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر در یک ماه نخست سال صادر شد
  • صادرات ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندرخمیر