Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور اردبیل- سرعین گفت: با توجه به اهمیت این دو رویداد بین المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز به سهم خود در برگزاری هرچه بهینه آن مشارکت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به اسکان مهمانان در شهر سرعین و تردد مکرر به اردبیل، محور اردبیل- سرعین و همچنین مسیر خروجی اردبیل تا فرودگاه زیباسازی شده و علائم و تابلو‌های ترافیکی تعمیر شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: به منظور نصب بیلبورد‌های اطلاع رسانی نهایت همکاری را با سایر دستگاه‌های اجرایی داریم تا میزبان شایسته‌ای برای لیگ جهانی والیبال و دومین اجلاس کشور‌های عضو اکو باشیم.

رحمتی اظهار کرد: پاکسازی از زباله، تعمیر روشنایی جاده ها، خط کشی محور، آشکار سازی سرعت گیر‌ها و لکه گیری جاده نیز در مسیر‌های تردد عملیاتی شده است.

وی افزود: میزبانی لیگ جهانی والیبال فرصت مناسبی برای استان جهت معرفی توانمندی‌های آن است و بی شک در سایه مشارکت دستگاه‌ها محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان لیگ جهانی والیبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: والیبال راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود

 از اواخر سال گذشته عملیات تعریض جاده ابهر- قیدار علاوه بر قطعه ای که از سمت شهر قیدار شروع شده، از سمت شهر ابهر نیز وارد فاز عملیاتی شد.

جاده ابهر - قیدار به دلیل کم عرض بودن و تردد زیاد در آن طی چند سال گذشته به یکی از پرحادثه‌ترین مسیرهای ارتباطی استان تبدیل شده است، به طوری که سال گذشته بیش از ۵۰ درصد تصادفات منجر به فوت استان در این مسیر به وقوع پیوست.

طی چند سال اخیر حجم تردد در جاده قیدار – ابهر به واسطه اتصال جاده کردستان و همدان به آن به میزان قابل توجهی افزایش یافته و چون این جاده به عنوان یک جاده فرعی طراحی و اجرا شده است، ‌کشش این حجم از تردد را ندارد و تداوم وضعیت کنونی به علت کم عرض بودن جاده بسیار نگران کننده است.

با پیگیری های انجام شده، تعریف این مسیر ارتباطی به جاده اصلی ارتقا پیدا کرد و ۲ بانده کردن آن در دستور کار قرار گرفت.

استاندار زنجان در این بازدید با تاکید بر رفع نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت بر حسب اولویت، گفت: در زمان حاضر با یکسری اقدامات کوتاه مدت، رفع مشکلات جاده قیدار- ابهر را پیگیری می کنیم و در بلند مدت هم عملیات تعریض و ۲ بانده کردن آن را در دستور کار داریم که علاوه برعملیاتی که از سمت قیدار در حال انجام بوده، اجرای طرح از سمت ابهر نیز اجرایی شده است.

محسن افشارچی گفت: به دلیل محدودیت های اعتباری عملیات ۲ بانده کردن مسیر قیدار - ابهر زمان‌بر است ولی تلاش می کنیم تا با اقدامات مورد نیاز در کوتاه مدت از میزان حادثه خیزی این مسیر کاسته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم
  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • آماده سازی زمین مسکن ملی در کوی ولیعصر سرکان
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد