Web Analytics Made Easy - Statcounter

شافعی برای دومین بار متوالی رئیس پارلمان بخش خصوصی شد.

گروه بازرگانی بازارنیوز:شافعى با کسب ٣٠٢ راى اعتماد در بین ٤٤٨ راى دهنده، براى دومین دوره متوالى بر کرسى ریاست پارلمان بخش خصوصى نشست و قرار است وى به مدت ٤سال سکان این بخش را در دست بگیرد.

یونس ژائله به عنوان رقیب شافعى در این ماراتن، ١٤٠ راى کسب کرد و از آراء شافعى جا ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نواب رییس آقایان خوانسارى، انصارى، امیرزاده، سلاح ورزى، خزانه دار آقاى حسین جمیلى و منشى آقاى کیوان کاشفى برگزیده شدند.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000EG9 برچسب ها: بازارنیوز ، غلامحسین شافعی ، اتاق بازرگانی ایران

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بازارنیوز غلامحسین شافعی اتاق بازرگانی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی

ولی اسماعیلی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت افزایش تعطیلات پایان هفته و تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه، گفت: این لایحه از جلسه علنی به کمسیون ارجاع داده شده بود که با حضور هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی درباره نظر اتاق بازرگانی در خصوص تعطیلات پایان هفته، افزود: نظر نهایی و کارشناسی اتاق بازرگانی به عنوان متولی اصلی تجارت خارجی کشور این بود که اگر پنجشنبه تعطیل شود در مجموع 4 روز تعطیلی با دنیا داریم که سالانه نزدیک به 22 میلیارد دلار در مناسبات اقتصادی کشور تاثیر منفی می‌گذارد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه نظر کارشناسی اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی ایران این بود که، ضرر تعطیلی پنجشنبه‌ها بیشتر است، گفت: پیشنهاد اتاق بازرگانی در این جلسه هم این بود که در جهت کمک به تولید شنبه تعطیل باشد که حداقل یک روز بیشتر بتوانیم با دنیا مناسبات اقتصادی داشته باشیم.

اسماعیلی با اشاره به پیشنهاد کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس، گفت: پیشنهاد مرکز پژوهش‌های مجلس، تعطیلی پنجشنبه به استثنای دستگاه‌های تجاری و ارتباط با تجارت خارجی بود که به دلیل جلوگیری از زیاد شدن استثنائات، مورد پذیرش نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و اعضای کمیسیون اجتماعی قرار نگرفت.

نماینده گرمی درباره جمع‌بندی جلسه گفت: جمع‌بندی جلسه این بود که منتظر بمانیم تا جوابیه استعلاماتی که اتاق بازرگانی ایران از نهادهای مختلف در این باره انجام داده، آماده شود و اعضای کمیسیون اجتماعی هم بررسی مجدد داشته باشند تا در هفته آینده بتوانیم تصمیم نهایی کمیسیون درباره تعطیلی شنبه یا پنجشنبه را تصویب و گزارش آن را برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه کنیم، بنابراین موضوع برای ادامه بحث کارشناسی مراعا ماند.

مراعا : بطور موقت بدون اقدام، بلاتکلیف ) منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • حضور ٤ وزیر و برخی از سفرا در همایش کرمان آیدکس
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • خبر جدید درمورد تعطیلی پنجشنبه ها ؛ پنجشنبه یا شنبه ؟
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی
  • تعطیلی جدید شنبه یا پنجشنبه است؟ بررسی مجلس به کجا رسید؟
  • بلاتکلیفی تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها بالاخره به کجا رسید؟
  • تعطیلی شنبه یا پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی بلاتکلیف ماند
  • بحث تعطیلی شنبه یا پنجشنبه به کجا رسید؟