Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن جهانشیر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی نسبت به جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی اقدام شده و تاکنون نیز ۵۵ طرح به این بخش واگذار شده است.

جهانشیر بیان کرد: در تلاش هستیم تا مابقی طرح‌های نیمه تمام ورزش استان را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: قدمت برخی از طرح‌های ورزش این استان ۱۵ سال است که در این مدت نیمه کاره مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت اصلی دستگاه ورزش استان قرار دارد و این مهم در سطح استان در حال پیگیری است.

جهانشیر افزود: تمامی رؤسای دستگاه ورزش شهرستان‌ها باید توجه جدی بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام داشته باشند و سرکشی از شهرستان‌ها نیز در راستای نظارت دقیق بر میزان پیشرفت فیزیکی طرح‌ها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: بازدیدهای میدانی از شهرستان‌ها نیز به صورت مستمر انجام می‌گیرد و سرعت بخشیدن در تکمیل طرح‌ها را سرلوحه قرار داده‌ایم.

هم اکنون ۳۰۰ فضای ورزشی روباز و سرپوشیده برای خدمات رسانی به ورزشکاران همدانی فعال است.

استان همدان بیش از ۸۰ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

۷۵۲۰/‏۲۰۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اعتبارات طرح های نیمه تمام ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم

حسن رضانیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مدیریت ارشد استان همدان حامی برگزاری رویدادهای ورزشی است، اظهار کرد: اعتقاد داریم همدان به خوبی ظرفیت برگزاری مسابقات بین‌المللی، آسیایی و ملی را دارد.

وی افزود: در رشته‌های انفرادی نظیر کاراته، بوکس، کشتی، تکواندو و سایر رشته‌ها با فراهم بودن زیرساخت‌های ورزشی و نیروی متخصص پای کار می‌توانیم میزبان بزرگترین رویدادهای ورزشی باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه تردید نداریم ورزش منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جامعه می‌شود، گفت: فعلاً در رنج سنی جوان قرار داریم و در پنجره باز جوانی هستیم و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

رضانیا خاطرنشان کرد: جامعه‌ای سالم خواهد بود که ورزش در آن جزو اولویت‌ها باشد.

وی با اشاره به رشد زیرساخت‌های ورزشی بیان کرد: در نشستی که با ریاست فدراسیون کاراته کشور داشتیم این قول را دادیم که انشاالله با حمایت‌های مقام عالی وزارت بستر کمپ‌های بین‌المللی رشته کاراته را در استان فراهم کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان عنوان کرد: به حق با حضور دکتر وفایی در رأس کاراته استان همدان شاهد شکوفایی در این رشته ورزشی بوده‌ایم.

کد خبر 6080456

دیگر خبرها

  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • تکمیل بیمارستان اسلامشهر نیازمند ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار است
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد