Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار ملکی از میزبانی مردم استان مازندران از پنج شهید گمنام خبر داد و گفت: این شهدا در چهار نقطه از غرب دیار علویان تشییع و تدفین خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ساری و به نقل از روابط عمومی اداره کل  حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار«عبدالله ملکی» از میزبانی مردم استان از پنج شهید گمنام در روزهای آینده خبر داد و گفت: این شهدا که به تازگی مورد تفحص قرار گرفتند، از محور کندوان وارد استان شده و در شهرهای غرب استان مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه شهدای گمنام در چهار نقطه خاکسپاری خواهند شد، افزود: 2 شهید گمنام در پارک شهر سلمانشهر، یک شهید جنب منابع طبیعی شهر پول، یک شهید در محوطه مسجد جامع کجور و یک شهید گمنام نیز در پادگان مرزن آباد خاکسپاری می‌شوند.

 

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران زمان تشییع شهدا را روز شنبه هشتم تیر همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(علیه السلام) اعلام کرد و افزود: در ستاد استانی این مراسم که روز دوشنبه 27 خرداد در سپاه نوشهر برگزار می‎‌شود تصمیمات در خصوص جزییات زمان و مکان استقبال، وداع و تشییع شهدای گمنام اتخاذ شده و به اطلاع مردم شهیدپرور می رسد.

 

سردار ملکی، تعداد شهدای گمنام استان را 319 شهید گمنام و 88 یادمان بر شمرد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه مجلس اردبیل خبرگزاری شبستان دهه کرامت شیراز وهابیت مدیرکل حفظ آثار مازندران شهادت امام جعفر صادق ع تشییع شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آن طور که فارس روایت کرده است، پیکر بهروز واحدی، مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بامداد امروز سه شنبه همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان براثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید، در حرم حضرت رقیه (س) تشییع شد.

۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888475

دیگر خبرها

  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • المان شهید گمنام نماد وحدت و برادری در استان گلستان است
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی