Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:35:08 GMT

آلبوم موسیقی بختیاری «بی مریم» در اهواز رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۶۵۸۹

آلبوم موسیقی بختیاری «بی مریم» در اهواز رونمایی شد

آیین رونمایی از آلبوم موسیقی بختیاری «بی مریم» با صدای رضا صالحی به همت واحد موسیقی حوزه هنری خوزستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، آیین رونمایی از آلبوم موسیقی بختیاری «بی مریم» با صدای رضا صالحی به همت واحد موسیقی حوزه هنری خوزستان با حضور مسئولان استانی سینما بهمن اهواز رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی، در این مراسم، اظهار کرد: موسیقی هنری الهی و والاست و برخلاف آنچه که در لسان جامعه مطرح است روایات متعددی در تمجید از موسیقی داریم.

 

رئیس حوزه هنری خوزستان، با بیان اینکه در قرآن و روایات موسیقی مباح، مطلوب و ستایش شده و تنها در قرآن موسیقی سه حوزه لهو، لغو و زور نکوهش و به عنوان آفت مطرح شده، افزود: پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) نیز نسبت به تمجید صدای خوش تاکید شده است.

 

وی با اشاره اینکه در قرآن و روایات موسیقی بهشت، موسیقی رو افزا و رو نوازی است، تصریح کرد: اگر موسیقی در خدمت تعالی و فرهنگ یک جامعه به کار گرفته شود بسیار مطلوب، ارزشمند و قابل احترام و تحسین است.

 

در این برنامه وحید کیانی، جبار رضایی و قاسم سلیمانی به شعر خوانی پرداختند و رضا صالحی آهنگی از آلبوم «بی مریم» و آهنگ ایران را اجرا کرد.

 

شهاب خسرو کیانی هنرمند خوزستان آهنگی از آلبوم «آهی گاهی» که به تازگی با حمایت حوزه هنری خوزستان تهیه شده بود را اجرا کرد و داراب نجفی از خوانندگان جوان بختیاری به اجرای موسیقی پرداخت.

 

در انتهای مراسم از آلبوم «بی مریم» و «مجموعه اشعار هرمز علی پور» از شاعران خوزستانی مطرح کشور با حضور مسئولان رونمایی شد.

 

این مراسم با حضور همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام طباطبایی رئیس حوزه هنری خوزستان، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش کودکان و نو جوان استان، علی حافظی از نوازندگان مطرح خوزستان و جمعی کثیری از هنرمندان برگزار شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه مجلس اردبیل خبرگزاری شبستان دهه کرامت شیراز غنی سازی اوقات فراغت رونمایی از آلبوم موسیقی حوزه هنری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز

اکران مردمی فیلم آپاراتچی با حضور علی طاهرفر، کارگردان و تورج الوند، بازیگر و استقبال پرشور مخاطبان در سینما اکسین اهواز برگزار شد و به سانس فوق العاده رسید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در پایان اکران فیلم تابلوی لشکر خوبان، تصویری از ۷۶ شهید مدافع حرم خوزستان در کنار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی‌المهندس به رسم یادبود به علی طاهرفر کارگردان و تورج الوند، بازیگر توسط سرکار خانم مشهدی‌زاده خواهر شهید ابراهیم مشهدی‌زاده و خانم لیلی‌زاده از بانوان فعال در ستاد پشتیبانی جنگ اهداء شد که تشویق حاضران را به همراه داشت.

در این مراسم، علی طاهر فر کارگردان فیلم با بیان این که من یکبار سال ۶۴ و در زمان جنگ همراه با گروه سرود به خوزستان آمدم، گفت: خوزستان برای ایرانی‌ها نماد غیرت و مقاومت است و امشب دوست دارم شادی اکران این فیلم را با بچه‌های هوافضای سپاه شریک شویم و از شما می‌خواهم آن‌ها را تشویق کنید.

اکران مردمی فیلم آپاراتچی با حضور علی طاهرفر، کارگردان و تورج الوند، بازیگر با استقبال پرشور مخاطبان اهوازی شب گذشته در سینما اکسین این شهر به سانس فوق العاده رسید.

دیگر خبرها

  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز