Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:01:47 GMT

نمایش سریال خارجی باج ۲ از شبکه ۵

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۶۶۰۶

نمایش سریال خارجی باج ۲ از شبکه ۵

سریال خارجی «باج۲» برای شبکه پنج سیما در مرحله صدا گذاری و دوبله قرار گرفت و بزودی از این شبکه پخش می‌شود. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سریال خارجی «باج2» محصول 2017 کشورهای ( کانادا، فرانسه، آلمان، امریکا) به کارگردانی اریک کن یول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خط کلی داستان این سریال درباره یک تیم مذاکره کننده است که به جاهای مختلف دنیا سفر کرده و با افراد خلافکار و جنایتکار مذاکره می‌کنند و قضیه خلاف را فیصله می‌دهند، سر تیم آنها اریک است، تیم مذاکره‌کننده این بار یک پسر بچه را که عده‌ای خلافکار او را گروگان گرفته‌اند، نجات داده و به خانواده ‌اش بر می‌گردانند.

یک سریال خارجی از امشب روی آنتن شبکه پنج

مخاطبان در خلاصه فصل دوم سریال "باج "خواهند دید: اریک رئیس تیم مذاکره‌کننده است، او با اعضای گروهش به جاهایی می‌روند که یک پرونده باج‌گیری، گروگانگیری یا آدم‌ربایی در جریان است. خانواده میلر 8 سال است که پسرشان "جیسون" ربوده شده است و به تازگی تماس تلفنی داشته‌اند که شخصی ادعا می‌کند که پسرشان پیش اوست و در قبال آن مبلغ زیادی پول می‌خواهد. اریک و تیمیش وارد عمل می‌شوند و متوجه می‌شوند که ...

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون شبکه پنج سیما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون شبکه پنج سیما رسانه ملی تلویزیون شبکه پنج سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران

مجموعه تلویزیونی «مامان اشتباه می‌کند» به کارگردانی فرانسوا‌ای ول محصول ۲۰۱۸ فرانسه است که در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است.

«مامان اشتباه می‌کند» درباره پسر بچه سه و نیم ساله است که با نقاشی‌هایی که می‌کشد سعی می‌کند، موضوعاتی را بیان کند. او به روانشناس مدرسه می‌گوید که مادرش مامان واقعی او نیست و پلیس به دنبال حل این معماست ...

در این سریال هنرمندانی همچون آن چریر، تام دی اورنانو، سوفی کانتون، پاسکال البه، ساموئل تیس، کامیل لو و... نقش آفرینی می‌کنند.

این سریال هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد در ساعات ۱۱ و ۱۹بازپخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!