Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:15:13 GMT

آمریکایی ها می خواهند عظمت ایران را بشکنند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۶۷۱۰

آمریکایی ها می خواهند عظمت ایران را بشکنند

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» با بیان اینکه آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند، افزود: کشوری که قرارداد برجام را پاره کرد و از آن خارج شد، جایی برای مذاکره باقی نگذاشته است.

وی با بیان اینکه ملت ایران کاملاً هوشیار است، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند که ایران همچون برخی کشورها پشیمان و عقب نشینی می‌کند اما دیدند ایرانیان محکم مثل کوه ایستاده و به مسیر خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یادآور شد: کاخ سفید می‌خواهند ایران را پای میز مذاکره آورده تا عظمت کشور را بشکنند همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند جنگ نخواهد شد و مذاکره‌ای هم نخواهیم کرد.

حجت الاسلام محمد حسنی تاکید کرد ایران اسلامی پای میز مذاکره نخواهد آمد و هیچ گونه مذاکره‌ای با آمریکا و بدون پیش شرط نخواهیم داشت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ایران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد

به گزارش همشهری آنلاین فرمانده کل ارتش گفت: عده ای می‌گفتند مگر می‌شود به رژیم صهیونیستی موشک زد، بله جمهوری اسلامی ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی که لازم باشد و بخواهد موشک می‌زند.

????اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم.

????۵۰ سال پیش هر وقت ناو هواپیما بر آمریکایی از اسکله خودش جدا می‌شد، سینه این ناو به هر طرفی در دنیا بود موی آن کشورها همچون موش از ترس و وحشت سیخ می‌شد و کل منطقه آماده باش و در خوف، ترس و مرگ بود اما امروز وضعیت به جایی رسیده که مقامات آمریکایی تند تند با واسطه پیام می‌دهند که ما نبودیم، من نکردم و با ما کاری نداشته باشید که این از برکات خون شهدا بوده و نباید فراموش کنیم از چه نقطه‌ای به چه نقطه‌ای رسیده‌ایم.

کد خبر 847158 برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • واشنگتن و لندن ناتوان از مقابله با حملات ارتش یمن
  • ناتوانی واشنگتن و لندن از مقابله با حملات ارتش یمن
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی بر عظمت جهان اسلام افزود
  • مقامات ایالت سند در دیدار آیت الله رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران بر عزت و عظمت جهان اسلام افزود
  • هر قدمی برای کار و اشتغال برداشته شود برای عظمت و بزرگی ایران است