Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@16:07:28 GMT

همايش ملي بازآفريني در نيشابوربرگزار مي شود

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۶۷۳۸

همايش ملي بازآفريني در نيشابوربرگزار مي شود

خبرگزاري آريا-شهردار نيشابور از برگزاري همايش ملي بازآفريني طي  روزهاي 29 الي 30خرداد98   با حضور انديشمندان وپژوهشگران در نيشابوربرگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار آريا در نيشابور ،شهردار نيشابور در نشست هم انديشي با اصحاب رسانه وصاحب نظران اظهارکرد: همايش ملي بازآفريني طي هفته جاري در نيشابور برگزار مي شود که در بازآفريني عموماً طرح‌ها در قالب نوسازي و بازسازي بود و به سخت‌افزار شهر مي‌پرداختيم و نگاه‌هاي فرهنگي و هويتي بعضاً پرداخته نمي‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علي نجفي افزود: بايد نگاه جامع فرهنگي، هويتي به شهر داشته باشيم و در طرح‌هاي بازآفريني علاوه بر حوزه‌هاي سخت‌افزاري به موضوعات فرهنگي، هنري و تاريخي پرداخته مي‌شود.

وي خاطرنشان کرد: بخش عمده‌اي از هزينه‌هاي همايش بازآفريني ملي توسط وزارت مسکن و فولاد خراسان پرداخت خواهد شد.

نجفي ياد آورشد:ما نبايد شاهد رشد سرطاني در کشور داشته باشيم، ‌بايد تعادل شهري در همه شهرهاي کشور ايجاد شود.

رئيس ستاد بازآفريني شهرداري نيشابور نيزگفت: بهسازي و بازسازي بافت‌ها بايد به سمت محلات و با محوريت مردم باشد، شهرداري در حال طرحي هستيم که خود مردم در کارها مشارکت کنند.

هادي نيرآبادي عنوان کرد: دفاتر تسهيل گري بايد در تمام محلات شهر شکل بگيرد تا با استفاده از افراد خبره هر محلي طرح توسعه محله را تنظيم و تصويب کند.

وي خاطرنشان کرد: تمام محلات در نيشابور شامل 17 محله مسکوني و يک محله فرسوده و يک محله تاريخي اين طرح اجرايي خواهد شد.

رئيس ستاد بازآفريني شهرداري نيشابور تصريح کرد: همايش ملي ستاد بازآفريني سال 96 شروع‌شده است و طي  روزهاي 29 الي 30خرداد98   با حضور انديشمندان وپژوهشگران در نيشابوربرگزار مي شود.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: همايش ملي بازآفريني در نيشابور برگزار مي شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیمارستان «عطار» نیشابور نیازمند ۱۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

مهدی دونده گفت: بهره برداری از بیمارستان ۱۷۵ تختخوابی عطار که در حال حاضر مهم ترین طرح درمانی نیشابور است، در صورت تامین اعتبار تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴۰۱ و ۸۵۰ میلیارد ریال دیگر در سال ۱۴۰۲ برای ساخت بیمارستان عطار تخصیص پیدا کرده است.

فرماندار نیشابور اظهار کرد: یکی دیگر از موانع پیش روی این طرح حق انشعاب آب به میزان بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال است که باید از طریق استان تامین و پیگیری شود.

 بیمارستان «عطار» سومین بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به شمار می رود، اکنون ۵۵۰ تخت بیمارستانی در بیمارستان های حکیم و ۲۲ بهمن نیشابور فعال است.

در صورت بهره برداری از بیمارستان عطار، نیشابور با کمبود حدود ۵۰۰ تخت بیمارستانی دیگر روبرو است.

اکنون میانگین سرانه تخت بیمارستانی در کشور یک و هشت دهم و در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور یک است که از میانگین کشوری پایین تر است.

شهرستان نیشابور در دو بخش سرولایت و مرکزی دارای چهار شهر "بار"، "خور"، چکنه و نیشابور و با ۳۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در شهرداری شهرضا
  • تکمیل بیمارستان عطار نیشابور نیازمند ۱۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل بیمارستان عطار نیشابور نیازمند هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل بیمارستان «عطار» نیشابور نیازمند ۱۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • راهپیمایی مردم نیشابور، سبزوار، بردسکن و درود
  • واژگونی پراید در محور سبزوار - نیشابور منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • آغاز طرح تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال در نیشابور
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز