Web Analytics Made Easy - Statcounter



رییس مجلس شورای اسلامی حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان را «مشکوک» و مکملِ تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران دانست.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در نطق قبل از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس با تشکر از بیانات هوشمندانه و عزتمندانه مقام معظم رهبری در ملاقات نخست‌وزیر ژاپن، گفت: ایشان با دقت تام و استدلال متین، منطق ملت ایران را در برابر ستم هیولای استعمار، آمریکا بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی سخنان دقیق، مهم و شجاعانه رهبر معظم را قدر می‌نهد و حمایت می‌کند و باید همه بخش‌های کشور براساس همین صراط استوار عمل کنند.

نماینده مردم قم در مجلس حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان را اقدامی مشکوک دانست و افزود: اقدامات مشکوک نسبت به نفتکش‌ها در دریای عمان به نظر اقدامات مکملِ تحریم‌های اقتصادی است به جهت اینکه از تحریم‌ها نتیجه به دست نیاورند مخصوصا با توجه به سوابق تاریخی آمریکا در جنگ جهانی که کشتی‌های خود در نزدیک سرزمین ژاپن را مورد هدف قرار دادند تا توجیه لازم برای خصومت را فراهم کنند. اما بخش فکاهی ماجرا در اظهارات آقای پمپئو نهفته است که توصیه کردند «ایران در مقابل اقدامات سیاسی و دیپلماتیک از دیپلماسی استفاده کند» این مطلب از زبان وی واقعا شیرین است.

وزیر خارجه‌ کشوری با اقدامات تروریستی اقتصادی که به بیان خودشان «شدیدترین تحریم‌ها علیه یک ملت است» به مصاف یک ملت انقلابی آمده‌اند، آیا این یک اقدام دیپلماتیک است؟ آقای پمپئو آیا نقض عهد در توافق هسته‌ای و جنگ اقتصادی علیه ملت ایران، اقدام سیاسی است؟ آیا اقدامات آمریکا در ونزوئلا علیه رییس‌جمهور این کشور اقدامی سیاسی و دیپلماتیک است؟ آیا اقدامات آمریکایی‌ها در تسلیح سعودی‌ها علیه ملت مظلوم یمن اقدامی سیاسی است؟ آیا حمایت همه جانبه از رژیم بساز و بفروش صهیونیستی علیه ملت شجاع فلسطین اقدامی سیاسی است؟

رییس مجلس شورای اسلامی ابراز تاسف کرد: ملت آمریکا گرفتار باند سیاسی بی‌آبرویی شده‌اند که پس و پیش حرف‌های خود را محاسبه نمی‌کنند.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدین اسلام شهیدان بخارایی، امانی، صفار هرندی و نیک‌نژاد، گفت: اینان از پیشتازان مبارزات ملت ایران علیه رژیم ستم‌شاهی بودند که در سنین جوانی راه درست زیستن را یافتند و با مقاومت خویش مسیر مبارزات ملت را هموار کردند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌ های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت خزانه داری آمریکا امروز سه شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تحریم‌های جدیدی را علیه به اصطلاح واسطه‌های تجاری نیرو‌های انصارالله یمن، نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و حزب الله لبنان اعمال کرده است.

در این بیانیه آمده است که تحریم‌های مذکور شامل شش نهاد، یک فرد و ۲ نفتکش می‌شود که حوزه فعالیت آن‌ها و یا محل ثبت فعالیت آن‌ها در هند، ویتنام، لبنان، کویت و لیبریا است.

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شده است که مجموعه افراد و نهاد‌های ذکر شده در تسهیل تبادل محموله‌ها و معاملات مالی دخیل بوده‌اند.

این وزارت خانه اضافه کرد که ۱۱ شخص و نهادی که از نظام بشار اسد رئیس جمهور سوریه از طریق تسهیل تبادلات مالی حمایت می‌کنند نیز تحریم کرده است.

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ تن در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله و حزب الله/ مخالفت آمریکا با خط لوله گاز پاکستان و ایران/ اظهارات توهین آمیز بایدن درباره پوتین/ شهید و زخمی شدن ۴۰ نفر در حمله آمریکا به «دیرالزور»
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • تحریم‌ های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی محسوب می‌شوند + فیلم
  • سفر اسماعیل هنیه به ایران/ حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین/ جزئیات تماس تلفنی بورل با امیرعبداللهیان
  • تحریم‌ های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین