Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@13:24:11 GMT

قالیباف به جوانان: وارد میدان انتخابات شوید

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۶۹۱۹

قالیباف به جوانان: وارد میدان انتخابات شوید

محمد باقر قالیباف در پیامی خطاب به جوانان تاکید کرد: کشور در شرایط سختی به سر می‌برد،وارد میدان انتخابات شوید.

به گزارش ایسنا در پیام محمد باقر قالیباف به جوانان که به صورت تصویری منتشر شده آمده است:
کشور در وضعیت سختی بسر می برد و راه برون رفت از این وضعیت اعتماد به جوانان است. دو سال پیش هم در نامه ای به شما نوشتم سیاست ورزی جریان انقلابی ضمن حفظ مبانی بایستی متحول شود تا چهره های نو حرکت در مسیر نواصول گرایی را آغاز کنند

نباید منتظر دستور از بالا به پایین باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان گونه که رهبری به مفهوم آتش به اختیار اشاره کردند و در بیانیه گام دوم به جوان گرایی پرداختند، حجت بر همه ی ما تمام شد.

انتخابات پیش رو یک فرصت است و پیشرفت کشور در گرو تشکیل یک #مجلس_نو/ اگر شما جوانان همت کنید می توان به ظهور مجلسی نسبتا جوان و با تجربه امید داشت

قبلا گفته بودم که قرار نیست محور شما باشم اما می توانم صدای شما شوم و پیگیر مطالبات‌تان اما اگر شما به میدان نیایید، و خود را عرضه نکنید، این در، بر همان پاشنه خواهد چرخید و مجلس آینده تفاوت معناداری با گذشته نخواهد داشت.

از همه شما جوانان دلسوز انقلابی درخواست میکنم، متناسب با شاخص هایی که منتشر می شود، افراد توانمند و با صلاحیتی را که می شناسید و یا اگر خودتان را برای قبول مسئولیت نمایندگی مردم مفید می‌دانید، از طریق پایگاه اینترنتی jahad.net معرفی کنید تا تلاش کنیم شایسته ترین ها، در معرض انتخاب مردم قرار بگیرند.

از همه مخصوصا خواهران عزیز، دانشجویان و روحانیون و فعالان مخلص جهادی می خواهم، افرادی با ظرفیت ها و تجربه بالا و نسبتا جوان را معرفی کنند.

امروز زمان اصلاح ریل گذاری در مسیر سیاستگذاری کشور است و ان‌شاءالله با همت و مشارکت شما جوانان، مردم عزیز ما طعم شیرین کارآمدی را از سوی نیروهای انقلاب خواهند چشید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: انتخابات قالیباف جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت پرویز داوودی معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.   متن پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم   اناللّه و اناالیه راجعون   درگذشت خدمتگزار صدیق و متعهد و چهره پرتلاش علمی و دانشگاهی، جناب آقای دکتر پرویز داوودی موجب تاسف و تاثر گردید.   ایشان از مدیران توانمند کشور در حوزه‌های سیاسی و اجرایی بودند که سال‌ها در مسئولیت‌های متعدد و اثربخش ازجمله معاونت اول ریاست‌جمهوری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین به‌عنوان یک شخصیت فرهیخته در جایگاه تدریس و پژوهش در مراکز دانشگاهی، خدمات ماندگاری را عرضه داشتند.   ضمن عرض تسلیت به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، شاگردان و همکاران و خانواده محترم، برای آن فقید خدوم، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.   محمدباقر قالیباف‌ رئیس مجلس شورای اسلامی   انتهای پیام/

​​​​​

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست