Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان سفر رییس دانشگاه مذاهب اسلامی و هیئت دانشگاه به کشور هند چند تفاهم نامه همکاریهای مشترک علمی، پژوهشی و آموزشی میان دانشگاه مذاهب اسلامی و به امضای روسای دو دانشگاه رسید.

به گزارش ایسنا، به نقل از دانشگاه مذاهب اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین مختاری- رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی که در رأس هیأتی متشکل از زرهانی و رئیسیان اعضای هیأت امنای دانشگاه و جهانگیری مدیرکل دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه به هند سفر کردند در جریان دیدارها و رایزنی‌ها علمی و دانشگاهی با چند مرکز علمی و دانشگاهی تفاهم نامه همکاری مشترک به امضا رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امضای تفاهم نامه همکاری میان مؤسسه پژوهشی علوم اجتماعی دهلی و دانشگاه مذاهب اسلامی

تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه مذاهب اسلامی و مؤسسه پژوهشی علوم اجتماعی دهلی در جریان دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مختاری- رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی و هیأت همراه از این مؤسسه به امضای ریاست دو مرکز رسید.

برگزاری همای‌های مشترک، نشست‌های علمی و پژوهش‌های مشترک و انتشار کتاب‌ها و فرصت‌های مطالعاتی مشترک ازجمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

در این تفاهم نامه تبادل دانشجویان و اساتید، پژوهش‌ها و کنفرانس‌های مشترک، فرصت‌های مطالعاتی و… مورد توافق قرار گرفت.

این مرکز یکی از مراکز مهم پژوهشی در حوزه دین، فلسفه، رسانه، روانشناسی و علوم اجتماعی است و با دانشگاه‌های مهم ایران همکاری دارد.

امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه مذاهب اسلامی و دانشگاه نویدا دهلی

در دیدار رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی با رئیس دانشگاه نویدا، تفاهم نامه همکاری میان دو دانشگاه به امضای رؤسای دو دانشگاه رسید. تبادل دانشجویان و اساتید، پژوهش‌ها و کنفرانس‌های مشترک، فرصت‌های مطالعاتی و… از جمه مفاد این تفاهم نامه است.

این دانشگاه دارای ۳ هزار دانشجو، ۱۱۰ هیئت علمی، ۳۰۰ دانشجوی خارجی از کشورهای مختلف و دارای دانشکده‌های مختلف در رشته‌هایی از قبیل پزشکی، پرستاری، علوم انسانی، مهندسی و… است.

تفاهم‌نامه همکاری بین رؤسای دانشگاه جواهر لعل هند و مذاهب اسلامی

یکی دیگر از تفاهم نامه‌های دانشگاه مذاهب اسلامی در این سفر، تفاهم‌نامه با دانشگاه جواهر لعل نهرو هند بود که به امضای رؤسای دو دانشگاه رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین مختاری و هیأت همراه در ادامه دیدارهای خود در سفر به هند، با رئیس دانشگاه جواهر لعل هند دیدار و گفت‌وگو کرد و تفاهم نامه‌ای در خصوص همکاری‌های مشترک علمی، پژوهشی، فرصت‌های مطالعاتی، استفاده از مراکز زبان هر دو دانشگاه برای زبان آموزی، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌ها و کنفرانس‌های مشترک و… به امضا رساندند.

این دانشگاه مشهور به اتاق فکر در هند بوده و از کشورهای مختلف از جمله ایران دانشجو دارد و دارای ۸ هزار دانشجواست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امضا تفاهم نامه همکاری ایران و هند دانشگاه مذاهب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزیر علوم گفت: شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی که مهارتی را کسب می‌کنند، پس از پیگیری‌های صورت گرفته طی سال‌های گذشته، تدوین و توسط ستادکل نیرو‌های مسلح ابلاغ شد.

وی افزود: بر اساس این شیوه نامه از این پس دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی با کسب مهارت‌های تخصصی و عمومی می‌توانند از مشوق‌های خدمتی همچون کسری خدمت، مرخصی تشویقی، تعیین سازمان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی، تعویق اعزام و اعطای یک درجه بالاتر در صورت دارابودن صلاحیت‌های لازم و متناسب با سوابق مرتبط، بهره‌مند شوند.

صالحی گفت: سوابق و اطلاعات دوره‌های مهارت آموزی برگزارشده در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور باید تا دو ماه قبل از تاریخ اعزام توسط دانشجویان آماده شده و توسط دانشگاه‌ها مورد تایید قرار گیرد. در این راستا شیوه نامه و سامانه مربوطه در دست تهیه بوده و روش‌های اجرایی در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون وزیر علوم افزود: این نخستین بار است که مهارت آموزی تاثیر مستقیم در فرایند خدمت سربازی دانشجویان داشته و نیاز است دانشگاه‌ها همکاری و هماهنگی لازم را با دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت اجرای این شیوه نامه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای توافق‌نامه اقتصادی و فرهنگی میان کره شمالی و بلاروس 
  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان