Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:58:31 GMT

مراسم افتتاح طرح اوقات فراغت آسمانی ها

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۷۱۱۸

مراسم افتتاح طرح اوقات فراغت آسمانی ها

کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان، به منظور غنی سازی اوقات فراغت بجه های مسجد، مراسم افتتاح طرح اوقات فراغت آسمانی ها را برگزر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت تابستانی با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و اعضای کانون فرهنکی هنری صدیقه اطهر (ع) و کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان در محل مسجد حضرت زهرا (س) برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در این مراسم، بعداز تلاوت قرآن توسط عادل پور سالاری و خیرمقدم گویی مدیر کانون تخصصی مهدویت حجت الاسلام محمدتقی سعیدی با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از برنامه آموزشی اوقات فراغت رونمائی شد.

 

 

 

 

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام « محمدتقی سعیدی » مدیر مسئول و مربی کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان، به تشریح برنامه های تابستانی پرداخت و گفت: کلاس های قرآن، اخلاق، احکام، امام مهدی شناسی با محوریت سبک زندگی اسلامی، مسابقات ورزشی فوتسال لیگ انتظار فوتبال دستی، تنیس،دارت، بازی های فکری و پرورشی، مسابقات آثار هنری، اردو، پرسش و پاسخ، خلاصه نویسی کتاب ها مطالعاتی با اهداف پرکردن اوقات فراغت و آشنائی با سبک زندگی اسلامی و آموزش معارف دینی به منظور ایجاد روحیه شور و نشاط و غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون برگزار می شوند.

 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه خبرگزاری شبستان اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد غنی سازی اوقات فراغت دهه کرامت بیرجند استان بوشهر کانون تخصصی مهدویت طرح اوقات فراغت غنی سازی اوقات فراغت جنوب کرمان اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی نیک‌طبع مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان درباره آخرین وضعیت تالاب جازموریان واقع در جنوب استان کرمان پس از وقوع سیلاب‌های اخیر گفت: بر اساس آخرین رصد نقشه‌های ماهواره‌ای، در حال حاضر ٥٠ هزار هکتار از وسعت تالاب جازموریان آبگیری شده و سیلاب کماکان در حال وارد شدن به تالاب است.

نیک‌طبع با بیان اینکه تالاب جازموریان تالاب کم‌عمق و کاملا فصلی است، خاطرنشان کرد: این تالاب جزو بزرگ‌ترین تالاب‌های آب شیرین کشور محسوب می‌شود و خاصیت آن، جذب آب به صورت یک اسفنج است که نه فقط باعث تغذیه گیاهان سطح تالاب در فصول خشک سال می‌شود، بلکه از تبدیل این محل به کانون گرد و غبار هم جلوگیری می‌کند.

وی همچنین درباره دریافت حقابه زیست محیطی تالاب جازموریان گفت: مطالعات زیست محیطی حقابه تالاب جازموریان در سه وضعیت مرطوب، خشکسالی و ترسالی صورت پذیرفته و مکاتبات لازم برای رهاسازی حقابه صورت پذیرفته است و شرکت آب منطقه‌ای نیز در مواردی رهاسازی حقابه را انجام می‌دهد و مکاتبات آن را به این اداره کل ارسال می‌کند.

کد خبر 846779 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها تالاب خبر مهم استان‌ کرمان باران سازمان حفاظت محیط زیست

دیگر خبرها

  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری