Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: کودکان نباید با کار اقتصادی از دنیای کودکی خود فاصله بگیرند، با همکاری مسئولان، مردم و خانواده‌ها می‌توان از کار اقتصادی کودکان جلوگیری کرد و آنها را به کلاس درس فرستاد. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بهروز اکرمی پیش از  ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز جهانی مبارزه با کار کودکان با اشاره به لزوم توجه به مسائل کودکان کار اظهار داشت: در ایام روز جهانی مبارزه با کار اقتصادی کودکان هستیم، کار کردن بد نیست اما این‌که یک کودک نان‌آور خانواده باشد بد است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کودکان باید به دنبال تحصیل، بازی کودکانه باشند، نه این‌که مسئولیت سنگین تامین معیشت خانواده را برعهده داشته باشند.

شریعتمداری: فعالیت کودکان کار با تابعیت 15 کشور در ایرانحدود 5 هزار خدمت به کودکان کار قزوین ارائه شدتوانمندسازی مهمترین نیاز کودکان کار در اردبیل است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: نباید کودکان با کار اقتصادی، از دنیای کودکی خود فاصله بگیرند، با همکاری مسئولان، مردم و خانواده‌ها می‌توان از کار اقتصادی کودکان جلوگیری کرد و آنها را به کلاس درس فرستاد.

اکرمی بیان کرد: کار تامین معیشت و امور اقتصادی برعهده افراد بزرگسال است.

وی ادامه داد: امیدواریم شرایطی فراهم شود که کودکان کار برای رویای خود کار کنند.

معاون اجتماعی بهزیستی استان مرکزی نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت رسیدگی به مسائل کودکان کار گفت: شعار امسال روز جهانی مبارزه با کار کودکان کار، کار کردن کودکان برای رویاهایشان نه برای تامین معیشت خانواده است.

اعظم علی‌مددی افزود: به دنبال تحقق شعار  امسال روز جهانی مبارزه با کار ِکودکان کار هستیم تا این کودکان به نشاط اجتماعی و سلامت مد نظر دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: به‌ دنبال ایجاد شرایطی هستیم تا شرایط تحصیل برای کودکان کار بازمانده  از تحصیل، ایجاد شود.

معاون اجتماعی بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: سبب افتخار است که 3 کودک کار تحت حمایت مرکز آرامش کودکان آفتاب اراک برای استعدادیابی تیم ملی فوتسال پذیرفته شده‌اند.

انتهای پیام/ ع

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند

هادی حقیقی مسئول هماهنگی بازارچه‌های مرزی و روابط خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: اشتغال غیر مستقیم در این ۲ کانون اقتصادی (دوغارون و باجگیران) همجوار با افغانستان و ترکمنستان به بیش از ۲ هزار نفر می‌رسد.

او با اشاره به برنامه‌های عمرانی در بازارچه‌های مرزی استان خراسان رضوی افزود: با هدف ارایه خدمات بهتر به فعالان اقتصادی در بازارچه‌های مرزی استان و افزایش سطح تعاملات در این بخش با کشور‌های همجوار، هم اکنون محوطه سازی، ایجاد فضا‌های رفاهی برای تجار در بازارچه مرزی دوغارون و توسعه فضای بارانداز در بازارچه مرزی باجگیران در حال انجام است.

مسئول هماهنگی بازارچه‌های مرزی و روابط خارجی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: طرح ساماندهی بازارچه مرزی دوغارون بهمن ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد که تاکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امید می‌رود که بخشی از این طرح در سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

حقیقی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ بازارچه مرزی دوغارون و باجگیران در خراسان رضوی فعال است، بیان کرد: بازارچه مرزی دوغارون مهمترین کانون اقتصادی ایران با افغانستان است، برای افزایش صادرات از این منطقه به بازار‌های هدف این کشور همسایه، احداث ۱۵۴ غرفه تجاری در ۱۳ ماه گذشته در دوغارون آغاز شده است.

او تصریح کرد: فعالیت صاحبان کالا‌های ایرانی و افغانستانی در بازارچه مرزی دوغارون مورد بررسی مقامات ۲ کشور قرار گرفته است که محقق شدن آن نقش زیادی در اشتغال پایدار جوانان جویای کار دارد.

مسئول هماهنگی بازارچه‌های مرزی و روابط خارجی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: سال گذشته حوزه مبادلات تجاری گمرکات خراسان رضوی با کشور‌های هدف خود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • حساسیت فصلی کودکان
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • جزئیات جدید از زندگی علی هیبتی؛ از تحصیل در هوافضا و زندگی در آلمان تا مبارزه در رینگ
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند
  • چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /۴ روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز