Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما به هیچ بازیکنی نمی‌توانیم پول کلان بدهیم و برای پرداخت محدودیت‌های خودمان را داریم.

ابراهیم صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد آغاز تمرینات سایپا برای فصل جدید، فعالیت این تیم در نقل‌وانتقالات، جدایی ستاره‌های سایپا از این تیم، هدفش در فصل جدید و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. صحبت‌هایی را انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

*شما اولین تیمی بودید که تمرینات‌تان را برای فصل جدید شروع کردید.

ما از بیست خرداد کار خودمان را شروع کردیم و در نوبت صبح دو روز اول از بازیکنان تستی هم تست گرفتیم. الان هم با تیم اصلی تمرینات‌مان را شروع کردیم و در فصل نقل‌وانتقالات هم فعالیت داشته‌ایم. با توجه به تغییرات زیادی که داشتیم باید خیلی زود تمرینات‌مان را شروع می‌کردیم.

*از نقل‌وانتقالات چه خبر؟

خب ما چند بازیکن لیگ برتری و لیگ یکی گرفتیم و به سه، چهار بازیکن دیگر هم احتیاج داریم.

*ساموئل سارفو از سایپا جدا شد، آیا برای فصل جدید دنبال بازیکن خارجی می‌روید؟

بله سارفو با خوبی و خوشی از جمع ما جدا شد. در مورد بازیکن خارجی هم بگویم که برای فصل جدید بازیکن خارجی نمی‌خواهیم.

*پروسه جذب بازیکن از لیگ یک برای شما چطور بود؟

بازیکنی که در تیم لیگ برتری شده در هشتاد درصد بازی‌ها به میدان رفته بازیکن بدی است؟ یا بازیکنی که در لیگ یک ۱۰ گل زده بازیکن بدی است؟ ما رزومه بازیکن را مورد بررسی قرار می‌دادیم، ضمن اینکه از هر بازیکن چند فیلم هم دیده‌ام.

*بازیکنانی مانند رضاوند، اسدی و علیاری ظاهرا پیشنهاد‌هایی از تیم‌هایی مانند استقلال دارند، تکلیف این بازیکنان چه می‌شود؟

این بازیکنانی که گفتید با ما قرارداد ندارند و می‌توانند جدا شوند. من هم در رسانه‌ها شنیدم که تیم‌های بزرگ این بازیکنان را می‌خواهند. چیزی که هست ما به هیچ بازیکنی نمی‌توانیم پول کلان بدهیم و برای پرداخت محدودیت‌های خودمان را داریم.

*یعنی موافق جدایی این بازیکنان هستید؟

همه این بازیکنانی که گفتید برای من بسیار قابل احترام هستند، ولی ما در سایپا به بازیکنی احتیاج داریم که دنبال پیشرفت باشد و با تمام وجود برای تیم به میدان برود. شاید بازیکن دوست داشته باشد در پرسپولیس و استقلال بازی کند، من که نمی‌توانم جلوی پیشرفت کسی را بگیرم. هرکس خودش می‌داند چه تصمیمی برای آینده‌اش بگیرد.

*از سوی مدیران باشگاه سایپا فشاری روی شما برای نتیجه‌گیری وجود دارد؟

می‌خواهم تیمی جدید و باشخصیت بسازم که خوب و محکم فوتبال بازی کند، البته نیم‌نگاهی هم به آینده دارم. ما می‌خواهیم طوری برنامه‌ریزی کنیم که در سه سال آینده تیمی قدرتمند داشته باشیم. همین الان ۷ بازیکن ما در تیم امید هستند و ۲ بازیکن هم در تیم جوانان داریم. ضمن اینکه از این ۷ بازیکن چند نفری سال گذشته در لیگ برتر بازی کرده‌اند و باتجربه هم هستند. ما روی همه این‌ها حساب باز کرده‌ایم. در کل فشاری روی ما وجود ندارد.

*هدف‌تان برای فصل جدید چیست؟ آیا دنبال سهمیه هستید؟

من نمی‌توانم بگویم که هدف ما قهرمانی، کسب سهمیه یا سقوط نکردن است، هدف ما این است که روز به روز پیشرفت کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. کنار این مسائل فکر کسب نتیجه هم هستیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ابراهیم صادقی سایپا آرش رضاوند لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شش هفته تا پایان لیگ بیست و سوم باقی مانده، پرسپولیس و استقلال رقابت نزدیک و پیچیده خود برای رسیدن به جام قهرمانی را ادامه می‌دهند و در این بین بسیاری از هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند که تیم آنها با ارائه نمایش بهتر، مستحق جام قهرمانی است و تیم حریف به دلیل آنچه آنها نمایش تدافعی می‌خوانند، از این شایستگی برخوردار نیست.

ویدئو: 330737

اما اوسمار نظر دیگری دارد و صحبت خود را اینطور شروع می‌کند: تیمی قهرمان می‌شود که آخر فصل بیشترین امتیاز را داشته باشد و امیدوارم این تیم پرسپولیس باشد.

او در پاسخ به این سوال که از بین دو مدعی قهرمانی کدام یک تیم بهتری هستند؟ توضیح داد: پاسخ به این سوال سخت است. فوتبال جالب است و همه آن را دوست دارند، چون روش‌های مختلف بازی دارد. ۱۰ دیگر کسی درباره بازی تیم‌ها حرف نمی‌زند و همه فقط یادشان است که کدام تیم قهرمان شده است. برای اینکه بگوییم تیمی خوب بوده، باید قهرمان شود. اگر قهرمان شویم همه از ما یاد می‌کنند و می‌گویند خوب بازی کرده و قهرمان شده است.

این سرمربی برزیلی درباره دو گانه نتیجه‌گرایی و نمایش زیبا نیز اینطور صحبت کرد: در لیگ تیمی که خوب بازی کند، توجه بیشتری جلب می‌کند و قهرمان می‌شود. در بازی‌های حذفی مهم پیروزی است اما در مجموع در فوتبال، وقتی خوب بازی کنی، برنده می‌شوی. در بلند مدت تیمی که خوب بازی کند برنده است.

اوسمار در خصوص شهرآورد نیز گفت: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است