Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کامران شفائی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان انار گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب و رفاه حال مرغداران و دامداران  این شهرستان، یک واحد مرکز درمانی و مایه کوبی در شهرستان انار راه اندازی شد تا بتواند خدمات درمانی مربوط به امور دام و طیور در منطقه را به نحو مطلوب به دامداران ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از وظایف حساس، مهم و خطیر دامپزشکی، پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دامی و مشترک بین انسان و دام  است که افتتاح این مرکز می‌تواند به تحقق این هدف کمک کند. با راه اندازی این مرکز از تردد غیر ضروری دامداران و مرغداران  شهرستان انار به شهرستان‌های مجاور جهت امور درمانی و دریافت واکسن جلوگیری بعمل آمده و بخش عمده‌ای از مشکلات مردم در خصوص تأمین واکسن‌های مورد نیاز دام و طیور و انجام واکسیناسیون و امور درمانی مرتفع خواهد شد.

وی افزود:در حال حاضر یک واحد داروخانه دامپزشکی و یک واحد مرکز درمانی و مایه کوبی  آماده خدمت رسانی به مرغداران و دامداران است.

انتهای پیام/ی

داروخانه دامپزشکی در انار راه اندازی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهکده لجستیک در بندر بوشهر راه‌اندازی می‌شود

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمد شکیبی‌نسب در نشست هم‌اندیشی روسای بنادر استان که با حضور اسلامی معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی به صورت ارتباط زنده تصویری برگزار شد، افزود: تا کنون سه محدوده برای راه‌اندازی دهکده لجستیک بندر بوشهر پیش‌بینی شده که با بهره‌گیری از نظرات مشاور، یکی از نقاط در شهرستان بوشهر گزینه اصلی به‌شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت راه‌اندازی دهکده لجستیک، در شورای امور زیربنایی استان حمایت ویژ‌ای از اجرای این طرح شده و تحقق آن بدون تردید زمینه‌ساز رونق بیش از پیش فعالیت‌های تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر خواهد بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: اکنون عمده بنادر بوشهر نیاز مبرم به توسعه فضای انبار و بارانداز دارند چراکه به‌علت کمبود فضا، زمان انتظار شناور در برخی از بنادر استان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در سال گذشته میزان قابل توجهی از کالا‌های اساسی از بندر بوشهر وارد کشور شد که این نشان از ظرفیت بالای این بندر برای واردات کالای اساسی و به‌ویژه پذیرش کشتی‌های زیر ۳۰ هزار تن دارد.

شکیبی‌نسب بیان کرد: اکنون بنادر استان با رسیدن موعد بازنشستگی شماری از کارکنان با کمبود نیروی انسانی متخصص مواجه هستند که انتظار می‌رود در راستای رفع این کمبود، همکاری لازم برای تامین نیروی متخصص از سوی دستگاه‌های مرتبط صورت پذیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: یکی از دستاورد‌های شاخص اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در سال گذشته تشکیل کمیته پیشگیری از سوانح و الزام شرکت‌ها به تامین نیروی تخصصی در حوزه HSE بود که کاهش خیره‌کننده حوادث با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند پیشکسوتان را به‌دنبال داشت.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی نیز گفت: بنادر استان بوشهر و به‌ویژه بندر بوشهر سال گذشته در شاخص‌های مختلف نمره قابل قبولی داشتند که این موفقیت‌ها باید در سال جاری دوچندان شود.

جلیل اسلامی افزود: بوشهر بندری خاص و با ظرفیت‌های ویژه است که باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود نگرشی جدید به این بندر معطوف شود.

وی اظهار کرد: برای رونق بخشی به فعالیت‌های بنادر استان بوشهر نگاهی مثبت و سازنده وجود دارد که این نگاه نویدبخش توسعه دریامحور در این استان است.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در حوزه آموزش نیز با بهره‌گیری از تجارب و تخصص کارکنان این سازمان در قالب طرح "استاد شاگردی" برای انتقال تجارب و ظرفیت‌های آموزشی کارکنان استفاده خواهد شد.

در این نشست روسای بنادر گناوه، دیر و دیلم دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در جهت پویایی هر چه بیشتر فعالیت‌های بندری ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه به دامداران در خصوص بیماری آنتروتوکسمی (قلوه نرمی)
  • راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران
  • انجام بالغ بر ۹ هزار نوبت بازرسی بهداشتی از مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • معدوم شدن ۱۵ هزار تن انواع فرآورده خام دامی غیر بهداشتی
  • دام ها در فهرج به مناطق امن جابجا می شوند
  • ۱۳ مرکز متخلف در اردستان به مراجع قضایی معرفی شد
  • هشدار دامپزشکی خوسف برای بیماری تب کریمه و کنگو
  • خسارت تگرگ و جاری شدن سیل به بخش کشاورزی بردسکن
  • دهکده لجستیک در بندر بوشهر راه‌اندازی می‌شود