Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@08:02:45 GMT

جلسه سرنوشت‌ساز ترابی با پرسپولیسی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۷۳۹۵

جلسه سرنوشت‌ساز ترابی با پرسپولیسی‌ها

مهدی ترابی قرار است فردا در نشستی با مسئولان باشگاه پرسپولیس درباره وضعیتش در فصل بعد تصمیم‌گیری کند.

به گزارش مشرق، مهدی ترابی, هافبک تأثیرگذار تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهادی از کشور قطر رو‌به‌رو شده و این درحالی است که این بازیکن در نیم‌فصل دوم فصل گذشته به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شده بود و حالا هواداران پرسپولیس با این وضعیت نگران جدایی زودهنگام این بازیکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم در قرارداد ترابی با پرسپولیس این است که این بازیکن می‌تواند در صورت داشتن پیشنهاد خارجی باشگاه را ترک کند و همین موضوع به یک خطر جدی برای پرسپولیس تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

بحران جدایی در پرسپولیس به برانکو ختم نمی‌شود

ترابی با توجه به پیشنهادی که دارد, احتمالاً روز سه‌شنبه برای مذاکره به دوحه سفر می‌کند, ولی در این میان اتفاقاتی است که در صورت رخ دادن می‌تواند ترابی را در پرسپولیس حفظ کند. یکی از مسائل مهم پرداخت مطالبات ترابی است. باشگاه پرسپولیس این روز‌ها به خاطر چالش بزرگی که در زمینه فراهم کردن مبلغ بدهی برانکو و دستیارانش مواجه شده, مشکلاتی هم برای پرداخت قرارداد بازیکنانش دارد. با این حال اما مسئولان پرسپولیس امیدوارند که با فراهم کردن پول ترابی, بتوانند این بازیکن را حفظ کنند.

قرار است فردا (دوشنبه) مهدی ترابی با مسئولان باشگاه نشست مهم و سرنوشت‌سازی داشته باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا نتیجه این جلسه می‌تواند ترابی را از سفر به قطر منصرف کند یا خیر.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری پرسپولیس لژیونر مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا قرار است در روزهای آینده با ژاوی هرناندز دیدار کنند تا تصمیم بگیرند که آیا او فصل آینده هم به‌عنوان سرمربی در بارسا خواهد بود یا خیر. فعلا هیچ قطعیتی در مورد تغییر نظر ژاوی برای جدایی وجود ندارد.

متئو مورتو خبر داده است که جلسه بررسی آینده ژاوی در حال حاضر برای روز چهارشنبه تعیین شده است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و جلسه خروجی مثبتی داشته باشد، انتظار می‌رود که نتایج آن تا هفته آینده اعلام شود.

صبح دوشنبه گزارش‌های زیادی مبنی بر آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا منتشر شد اما نزدیکان این مربی اعلام کردند که او هنوز نظرش را تغییر نداده است و قصد دارد بارسلونا را ترک کند، اما خواسته‌هایی ویژه از باشگاه دارد که در صورت ارائه تضمین برای انجام آنها، ممکن است در باشگاه بماند.

از سوی دیگر خوان لاپورتا معتقد است برخی از خواسته‌های ژاوی خارج از توانایی باشگاه است اما اکنون بیشتر از هر زمانی متقاعد شده که می‌تواند نظر ژاوی را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • اسماعیلی فر یک جلسه محروم و ۴۰ میلیون جریمه شد