Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@01:28:12 GMT

برنامه کرسی تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۷۵۲۷

برنامه کرسی تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه کرسی تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن اعلام شد. براین اساس دوشنبه ۲۷ خردادماه ۹۸، مهدی عادلی در سیصد و بیست و ششمین کرسی تلاوت اذانگاهی ظهر شورای عالی قرآن در مجتمع امام خمینی (ره) به تلاوت آیات ۱ تا ۱۵ از سوره مبارکه ملک راخواهد پرداخت.

در صد و سی و هشتمین کرسی تلاوت اذانگاهی موعد مغرب، پنجشنبه ۳۰ خردادماه ۹۸ در مسجد جامع لویزان، حمیدرضا احمدی‌وفا آیات ۲۰ تا ۲۹ از سوره مبارکه أنفال را تلاوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآور می‌شود، شورای عالی قرآن در حال حاضر بصورت هفتگی روزهای دوشنبه در مجتمع امام خمینی (ره)، پنجشنبه‌ها در مسجد جامع لویزان اقدام به برپایی این کرسی‌ها می‌نماید. ضمناً روزهای یکشنبه به صورت یک هفته درمیان در محل خبرگزاری تسنیم و کرسی تلاوت ماهانه در مراکز استان‌های کشور برگزار می‌شود.

همه کرسی‌های تلاوت اذانگاهی، بصورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.

کد خبر 4642132

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای عالی قرآن تلاوت قرآن قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا

معاون آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: داوطلبانی‌که موفق به ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نشدند، از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تا روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

به گزارش مشرق، علی صدر با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که تا تاریخ تعیین شده به دلیل تعطیلات عید نوروز موفق به ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که صرفا در روزهای چهارشنبه ۲۹ فروردین و پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: داوطلبان باید ضمن مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و

وی اطلاعیه‌های مذکور که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام کنند و این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات قابل پذیرش نخواهد بود.

معاون آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات ندارند.

آزمون نوبت دوم برای داوطلبان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و داوطلبان باید توجه کنند که نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تلاوت قاری نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس
  • روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • مورد عجیب پنجشنبه‌ها
  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از ۲۹ فروردین
  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا
  • مدیریت یکپارچه منجر به موفقیت هلال احمر می‌شود
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم
  • برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی