Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد عالی بازی‌های المپیک گفت: مسئولیت تیم فوتبال امید با فدراسیون فوتبال است و این نهاد پاسخگو خواهد بود. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی در خصوص سیستم پرداخت حقوق به ورزشکاران المپیکی ایران گفت: با توجه به اینکه ورزشکاران عزیز کشورمان از امسال درگیر مسابقات کسب سهمیه برای المپیک 2020 هستند، مقرر شد پس از کسب سهمیه توسط هر ورزشکار از طرف وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک یک کمک هزینه ماهیانه غیر مستمر و المپیکی به آنها پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کاروان اعزامی ایران به بازی‌های المپیک ادامه داد: مبلغ این کمک هزینه به صورت ماهیانه 50 میلیون ریال در نظر گرفته شده است که پرداخت‌ها از تیر ماه امسال تا پایان تیر ماه سال آینده به مدت یک سال انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: البته در صورتی که یک ورزشکار در طول امسال یا اوایل سال آینده هم کسب سهمیه را انجام دهد، مبلغ این کمک هزینه برای یک سال محاسبه و به فدراسیون مربوطه پرداخت خواهد شد تا در اختیار ورزشکاری که کسب سهمیه المپیک کرده است قرار گیرد. البته این مبلغ غیر از حقوقی هست که ورزشکاران رشته های مختلف جهت شرکت در اردوی تیم های ملی دریافت می کنند.

سخنگوی ستاد عالی بازی‌های المپیک در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال المپیک و شرایط حاکم بر این تیم گفت: انتخاب تمام مربیان تیم‌های ملی از جمله فوتبال جزو وظایف فدراسیون‌های مربوطه است که این کار ممکن است از طرق مختلف مثل کمیته مربیان یا هیئت رئیسه در فدراسیون‌های مختلف انجام شود. طبیعی است که ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی هیچ دخالتی در این خصوص ندارد و نخواهد داشت.

سجادی در پایان عنوان کرد: البته ممکن است گزارش‌های مختلفی در خصوص عملکرد تمام تیم‌های ملی که در مسیر المپیک قرار دارند از طرف فدراسیون های مربوطه در ستاد عالی بازی های المپیک ارائه می شود که فوتبال هم یکی از آنهاست و با سایر رشته ها تفاوتی ندارد و مثل سایر فدراسیون‌ها مسئولیت انتخاب‌های فنی بر عهده فدراسیون فوتبال است و بایستی در قبال نتایج آن پاسخگو باشد.

استارت رسمی امیدهای فوتبال ایران با فرهاد مجیدی/ حضور 2 مربی جدید و مسئولان فدراسیون فوتبال + تصاویر

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال امید کمیته ملی المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال امید کمیته ملی المپیک تیم فوتبال امید کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

طبق مصوبه دولت سقف خالص پرداخت ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان تعیین شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه سال 1403، تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال 1403 کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران،  به تصویب دولت رسید.

در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.

سقف خالص پرداخت ماهیانه کارمندان دولت 70 میلیون تومان تعیین شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علت تردید گل محمدی چیست؟
  • فدراسیون جهانی شمشیربازی سهمیه المپیکی ایران را تایید کرد
  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد
  • بلیت‌هایی که هنوز OK نشده است/ چالش ورزش ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس
  • چراغ سبز گل‌محمدی برای حضور در تیم ملی امید
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج