Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@23:02:09 GMT

فیلم/ واکنش جالب شاعر طنزپزداز به ماجرای رامبد جوان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۷۷۸۹

‍‍‍‍‍‍

پاسخ جالب رضا رفیع، شاعر و طنزپرداز، به حمایت سلبریتی‌ها از رامبد جوان: کاری که رامبد جوان کرده مثل اینه که سالار عقیلی بره کانادا بگه وطنم ای شکوه پابرجا!

دریافت 5 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری جالب و دیدنی خندوانه رامبد جوان رضا رفیع سلبریتی ها شاعر طنزپرداز کانادا نگار جواهریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا قزوه: فصل دوم سرزمین شعر در حال ساخت است

علیرضا قزوه شاعر و داور مسابقه سرزمین شعر که از شبکه ۴ سیما پخش شد، گفت: سرزمین شعر برنامه‌ای است که در ادامه جشنواره بین‌المللی شعر فجر تعریف شده است.

وی افزود: دوستان ما در شورای عالی شعر وزارت ارشاد شورایی تشکیل دادند و جلساتی گذاشتند و همینطور در حوزه هنری جلسات متعددی گذاشتیم و از تعداد دیگری از شعرا هم نظرخواهی کردیم و طرح این برنامه در شبکه چهار اجرایی شد.
 
قزوه تصریح کرد: هدف از این برنامه بیشتر علاقمند کردن مردم با ادبیات و شعر بود که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت و دوستان از روند آن راضی هستند. همچنین شعر‌هایی که در این برنامه خوانده شد در فضای نوروز و ماه رمضان بود و تعطیلات نوروز کمک کرده بود که این برنامه بهتر دیده شود.
 
وی ادامه داد: برنامه سرزمین شعر با ۶۴ شاعر و حضور حدود ۳۰ نفر عوامل از مدیران و سرگروهان و داوران و تهیه کننده که همگی شاعر هستند اجرا شد. این اولین باری است که متولیان برنامه‌ای همگی شاعر هستند و یک کار ادبی فاخر انجام شد.

قزوه افزود: این برنامه در آینده استمرار خواهد داشت و در حال حاضر در حال ساخت فصل دوم هستیم که به امید خدا در یکی دو ماه آینده پخش می‌شود.

وی ادامه داد: ممکن است با شاعران فارسی زبان برنامه را شروع کنیم یا با زبان‌ها و قومیت‌های مختلف، این‌ها موضوع‌هایی است که در آینده مشخص خواهد شد. احتمال دارد با توجه موضوعات جدید، تغییراتی در داوران نیز انجام شود، اما قطعا داوران خبره‌ای در این راستا انتخاب خواهند شد.

گفتنی است برنامه سرزمین شعر اولین رقابت تخصصی در حوزه شعر معاصر ایران است که حدود ۶۴ شاعر در گروه‌های متفاوت با یکدیگر رقابت می‌کنند و اشعارشان توسط داوران این برنامه، متشکل از ناصر فیض، علیرضا قزوه، محمد کاظم کاظمی و علی محمد مودب به تهیه کنندگی علی زارعان مورد داوری قرار گرفت.

این برنامه در ۲۶ قسمت ۷۰ دقیقه‌ای که تا پایان عید سعید فطر ادامه داشت، بر روی آنتن شبکه ۴ سیما پخش شد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • علیرضا قزوه: فصل دوم سرزمین شعر در حال ساخت است
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • واکنش تحلیلگر ایرانی ساکن لندن به فعالیت مجدد گشت ارشاد: به مسئولان التماس می کنم دست از این رفتارهای حیرت آور در خیابان ها با جوان های خودمان بردارید
  • واکنش جالب دیگو سیمئونه؛ باز هم اتلتیکو مادرید از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد / فیلم
  • واکنش جالب عثمان دمبله به سوت‌های ادامه‌دار هواداران بارسلونا در هنگام تعویض شدن / فیلم
  • ماجرای سیم کارت میلیاردی جوان گل‌فروش
  • (عکس) هانی رامبد به هادی چوپان انگیزه داد
  • (عکس) آرزوی قهرمانی چوپان در مسترالمپیا ۲۰۲۴ از طرف هانی رامبد
  • واکنش جالب فرهاد قائمیان به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل
  • واکنش جالب بازیگر سرشناس به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل