Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@15:06:19 GMT

«جیمز پترسون» باز هم پرفروش شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۷۸۳۷

«جیمز پترسون» باز هم پرفروش شد

نام رمان ماجراجویانه جدید «جیمز پترسون» و «دیوید الیس» با عنوان «‌حل‌نشده» که دنباله و جلد دوم دیگر رمان جنایی پرفروش «‌پترسون» با نام «‌نامرئی»‌ است، در اولین هفته انتشار خود در فهرست آثار پرفروش هفتگی نیویورک‌تایمز قرار گرفت.  

به گزارش ایسنا،‌ «جیمز پترسون» که برای نگارش رمان‌های جنایی‌اش به شهرت جهانی رسیده است پس از انتشار موفقیت‌آمیز رمان «هجدهمین آدم‌ربایی» در هفته اول ماه می، بار دیگر پس از روانه کردن رمان «‌حل‌نشده»‌ به بازار به موفقیت دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمان «‌حل‌نشده» به قلم  «دیوید الیس» و «جیمز پترسون»‌ درحالی در اولین هفته انتشارش در رتبه سوم فهرست هفتگی پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت که نام این اثر در بین ۱۰ رمان داستانی پرفروش آمازون نیز دیده می‌شود.

در رمان «‌حل‌نشده»‌ داستان «‌امی داکری» مامور اف بی آی را می‌خوانیم که با روحیه‌ خستگی‌ناپذیر و مهارت بالا در درک ارتباط موضوعات مختلف با یکدیگر به یک کارآگاه قهار تبدیل شده است؛ اما یک پرونده جدید او را سردرگم می‌کند. مرگ تمامی قربانیان در ظاهر تصادفی است و در وهله اول به نظر می‌رسد هیچ وجه مشترکی ندارند. با این حال «‌داکری» ‌می‌داند که این تعداد مرگ نمی‌تواند تصادفی باشد و به نظر می‌رسد قاتل در هر مرحله یک قدم جلوتر از «داکری» ‌است. شرایط زمانی پیچیده‌تر می‌شود که مامور ویژه اف بی آی،‌ حتی «‌داکری» را به عنوان یکی از مظنون‌های این پرونده درنظر می‌گیرد.

از دیگر پرفروش‌های این هفته می‌توان به ‌رمان «سقوط» نوشته «‌نیل استفنسون»‌ و «‌ملکه زنبورها» نوشته «دوروتی بنتون فرانک» اشاره کرد.

«پترسون» به طور میانگین سالی ۱۴ کتاب منتشر می‌کند و نام او به عنوان اولین نویسنده‌ای که یک میلیون جلد از آثارش در قالب دیجیتال به فروش رسیده، ثبت شده است.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرفروش جیمز پترسون نیویورک تایمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تعطیلات آخر هفته همچنان یک روز؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جیمز باند جدید را هوش مصنوعی انتخاب کرد/ هنری کویل در کنار مارگو رابی
  • مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید
  • «رئالیست‌ها» وارد بازار نشر شدند
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • خبریکاتور هفته (۱۴۰۳/۱/۳۰)
  • رمان قتل داریوش مهرجویی به کجا رسید؟
  • بهروز افخمی در حال نوشتن رمان قتل داریوش مهرجویی
  • ساره خسروی؛ مترجم: روانشناسان خواندن «سلام زیبا» را به مراجعین خود پیشنهاد می‌کنند
  • (ویدیو) تعطیلات آخر هفته همچنان یک روز؟
  • جیمز وب منتشر کرد: دو نما از کهکشان مسیه 82 (+تصاویر)