Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، صارم رضایی ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز بر اثر واژگونی خودرو وانت پیکان در کیلومتر ۵۵ محور کوهدشت- خرم آباد راننده این خودرو در دم جان باخت.

وی با بیان اینکه به محض دریافت خبر تیم امدادی از پایگاه امداد جاده‌ای دوره چگنی به محل حادثه اعزام شد، گفت: پیکر «صادق محمدی» که در داخل ماشین محبوس بود توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر و با استفاده از ست نجات (قیچی، جک و فک) از داخل خودرو بیرون کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با بیان اینکه رعایت قوانین و پرهیز از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد، خاطر نشان کرد: رانندگان عزیز ضمن رعایت علائم رانندگی از هرگونه شتاب و عجله خودداری کنند.

کد خبر 4642150

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر لرستان خرم آباد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور

رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر با اشاره به تداوم عملیات امدادرسانی در ۴ استان سیل‌زده کشور گفت: امدادگران این جمعیت در ۴ روز گذشته به بیش از ۱۰ هزار نفر از هموطنان حادثه‌دیده خدمات‌رسانی کردند.

به گزارش ایسنا؛ محمودی - رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، گفت: از ٢٧ فروردین تا ساعت ۵:۳۰ صبح امروز ۳۱ فروردین، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار سیل و آبگرفتگی شده و به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این مدت با انجام ۸۵ مورد عملیات امدادی، به ۱۰ هزار و ۶۳۷ نفر امدادرسانی شد، ۱۲۵۱ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۹۳ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

محمودی با اشاره به این که ۲۶۲ تیم عملیاتی شامل ۱۰۵۱ امدادگر در عملیات امداد در سیل و آبگرفتگی مناطق جنوبی کشور مشارکت داشتند، افزود: با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از ۱۳۲ واحد مسکونی انجام و ٣ اردوگاه اسکان اضطراری نیز در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر، برای اسکان افراد متاثر از سیل، برپا شد.

به گفته محمودی، علاوه بر توزیع چادر امدادی، پتو، موکت، نایلون و ... در میان حادثه‌دیدگان، ۱۵۳۴ بسته غذایی نیز توزیع شد.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، عملیات امدادرسانی در ۴ استان سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و هرمزگان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیروهای مسلح
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین