Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سیدسیروس پورموسوی در مورد قرار گرفتن تیم جوانان در رده ششم تورنمنت سن‌پطرزبورگ،‌ گفت: تورنمنت بسیار خوبی بود. متاسفانه ما با توجه به حذف جوانان در رقابت‌های سال قبل هیچ ساختاری نداشتیم از دی ماه سال قبل چهار ماه تست گرفتیم تا یک تیم تشکیل دهیم که بتوانیم در این تورنمنت شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از بازیکنان هم به دلیل نقص مدرک نتوانستند در این سفر کنارمان باشند. انتظار داشتیم این تیم که به روسیه رفت 60-70 درصد تیم ما را تشکیل دهند  اما به این نتیجه رسیدیم که در برخی پست‌ها نیاز به ایجاد تغییرات داریم تا قبل از شروع مسابقات تیم‌مان را تکمیل کنیم.

وی در مورد اینکه یک مقدار نا امید به نظر می‌رسد، عنوان کرد: خیر اینطور نیست. ما در گروه بدی قرار داشتیم. روسیه میزبان بود، آرژانتین جزو عنوان‌دارهای این تورنمنت است و تیم دیگر هم ارمنستان بود.  در بازی روسیه بازیکنان ما تحت تاثیر میزبان قرار گرفتند و نا داوری هم وجود داشت. در بازی با آرژانتین نشان دادیم با کار و تلاش بیشتر می‌توانیم بهتر کار کنیم. در این تورنمنت متوجه شدیم که در برخی پست‌ها نیاز به خانه تکانی کنیم. باید بازیکنان دیگر را هم مورد بررسی قرار دهیم.

پورموسوی در مورد اینکه چرا هادی عقیلی از این تیم جدا شد، خاطرنشان کرد: قبل از بازی با یونان زمانی که قرار بود بازیکنان برای گرم کردن به زمین بروند عقیلی برای تیم آرزوی موفقیت کرد  و گفت دیگر نمی‌توانم با تیم امید کار را ادامه دهم. بعد از آن درگیر مسابقه بودیم و سپس به سرعت راهی ایران شدیم. دیگر فرصتی نبود که در مورد این موضوع صحبت کنیم. به هر حال عقیلی خودش تصمیم به قطع همکاری گرفت.

وی در مورد اینکه آیا قبل از بازی با یونان این مسئله را مطرح کرد، گفت: او به رختکن آمد و گفت نمی‌توانم تیم را همراهی کنم. ظاهرا مشکلاتی داشت که چیزی را بازگو نکرد. او گفت تا این مدت با تیم بودم و دیگر نمی‌توانم کنارتان باشم. سپس با بازیکنان خداحافظی کرد. در بازی آخر هم کنار ما در نیمکت بود.

پورموسوی در مورد اینکه آیا با عقیلی اختلافی داشته است، عنوان کرد: خیر اختلافی نبود.

سرمربی تیم جوانان در مورد اینکه تکلیف جایگزین او چه می‌شود، خاطرنشان کرد: فعلا فکر نمی‌کنم کسی به جمع ما اضافه شود. فرصت‌مان بسیار کم است. فعلا مارکو و بختیاری‌زاده کنارمان هستند. اگر نیاز باشد کسی را به کادرفنی اضافه می‌کنیم.

پورموسوی در مورد اینکه گفته می‌شد او یکی از گزینه‌های نفت مسجدسلیمان است، عنوان کرد: من از دو تیم لیگ برتری و یک تیم لیگ دسته اولی پیشنهاد داشتم اما هنوز در این مورد به جمع بندی نرسیدیم.

وی در مورد اینکه آیا همچنان این پیشنهادات را بررسی می‌کند، گفت: بله همینطور است.

پورموسوی در مورد اینکه  آیا ممکن است از تیم جوانان جدا شود و به لیگ برتر برود، اظهار داشت:  این امکان وجود دارد.

انتهای پیام/ر

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری از اهمیت فوتبال پایه و دوران حضور نسل طلایی استقلال در فوتبال پایه این باشگاه صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که برنامه ریزی بیشتری در این موضوع صورت بگیرد.

خسرو حیدری درباره پیشنهاداتش برای مدیریت در فوتبال پایه گفت: زمان آجرلو از من خواستند که آکادمی باشگاه استقلال را بگیرم اما قبول نکردم، با شرایطی که می‌دانستم از آکادمی و مشکلاتی که وجود داشت از ایشان قبول نکردم که مدیر آکادمی شوم، در چند سال اخیر این پیشنهاد به من داده شد، حتی آقای اولیایی به من گفتند که دبیرستان فوتبال با برنامه و هدفمند ایجاد شود که آکادمی به معنای واقعی آکادمی شود، وقتی که بودجه مشخصی نباشد مشکلات زیادی ایجاد می‌شود، واقعا حیف است که آکادمی استقلال و پرسپولیس بازیکن به فوتبال معرفی نمی‌کند.

حیدری درباره رویکرد تیم‌های فوتبال پایه ایران گفت: تیم سپاهان با بودجه مشخص روی تیم های پایه کار می‌کند، استقلال تیم پایه‌اش قهرمان می‌شود اما بازیکنانش جدا می‌شوند، پنج شش بازیکن آکادمی استقلال با بزرگسالان کار می‌کردند که ساپینتو گفت اگر بمانم آنها را به تیم اضافه می‌کنم اما آخر فصل همه آنها از تیم پایه استقلال جدا شدند و خیلی راحت رفتند، هیچکس هیچ قراردادی با آنها نبست، حتی به مدیریت وقت گفتم با آنها قرارداد ببندند اما آنها حتی برای سرمربی تیم بزرگسالان هم برنامه ای نداشتند!

حیدری درباره تیم جوانانان استقلال که ستاره های زیادی به فوتبال ایران معرفی کرد گفت: سه چهار بازیکن مطرح شدند اما تعدادی از آنها بالا نیامدند، من، مجتبی جباری،آندو و وحید طالبلو که در تیم جوانان و امید‌ها بود بازیکنانی بودیم که به سطح بالا رسیدیم، تیم ما قهرمان شد و در تمام رده‌های تیم های ملی پایه بازی کردم، اختلاف سطح تیم ما با بقیه تیم‌ها خیلی اختلاف داشت، مجتبی جباری به شکلی بازی‌ می‌کرد که به او ‌می‌گفتند کامپیوتر، یک شکلی بازی ‌می‌کرد که می‌توانم بگویم یکی از بهترین هایی بود که کنار او بازی می‌کردم!

حیدری در واکنش به اینکه در آن زمان پولی هم دریافت می‌کرده است گفت: هیچ دریافتی وجود نداشت، یادم می‌آید که قهرمان شدیم 10 هزار تومان به ما پاداش دادند.

دیگر خبرها

  • اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌ اش روشن شد!
  • اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری