Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-29@13:28:58 GMT

پیشنهاد کتاب و سریال بهرام رادان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۷۹۹۱

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: منتشر عکس بهرام رادان اینستاگرامش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ پیشنهاد برای عبور از خشکسالی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا در حالی کشورمان چهارمین سال پیاپی خشکسالی را پشت سر می‌گذارد که گرمای هوای تقریبا در همه نقاط کشور از ابتدای سال آبی جاری (اول مهرماه) بالاتر از حد نرمال بوده است، به‌گونه‌ای که آبان و آذرماه گرم‌ترین آبان و آذر تاریخ کشور بوده‌اند. طی آذر و دی‌ و بهمن‌ماه نیز برف چندانی نبارید و با وجود بارش‌های خوب اسفندماه کشور همچنان درگیر خشکسالی است. در این شرایط احد وظیفه -رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور- پیشنهادهایی را با کاهش تبعات خشکسالی ارایه می‌دهد:

- ایران و همه مناطق مجاور آن با تغییر اقلیم دچار تغییراتی شده‌اند، به‌گونه‌ای که دما به‌شدت بالای حد نرمال و بارندگی زیر نرمال بوده و تقاضا برای آب در کشور نسبت به گذشته افزایش یافته است. در این شرایط انجام اقدامات بلندمدت و کوتاه‌مدت نیاز است.

- از جمله اقدامات بلندمدت می‌توان به سرمایه‌گذاری دولت در بخش آب مثل انتقال آب اشاره کرد.

- از بارگذاری صنایع جدید و توسعه کشاورزی  در مناطق مرکزی یا کشت محصولات پرآب‌بر در دشت‌های دچار تنش آبی جدا خودداری شود. صنایع پرآب‌بر شامل صنایعی مانند مجتمع‌های تولید برق، پتروشیمی و صنایع مربوط به نفت و گاز و فولاد می‌شود.

- توسعه صنعتی در مناطقی انجام شود که این پتانسیل را دارند مثل سواحل جنوبی که با شیرین‌سازی آب دریا می‌توان صنعت را راه‌اندازی کرد.

- تصفیه پساب‌ها برای استفاده صنعتی و بازچرخانی آب در مجتمع‌های صنعتی از دیگر اقداماتی است که باید به آن در کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت توجه کرد.

- اگر وضعیت کنونی بارش تداوم یابد شاید مهمترین کار خودداری از کشت بهاره است چون سدها کم‌آب خواهند شد و در صورت کم‌بارشی در فصل بهار،‌ کشت دیم هم خسارت زیادی خواهد دید.

- مردم نیز برای عبور از شرایط خشکسالی باید به مصرف بهینه آب توجه کنند.

دیگر خبرها

  • پبشنهاد ویژه محمدعلی بهمنی برای مردم
  • ۱۲ پیشنهاد برای موزه گردی در تهران
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • درمان بیش از ۸۰ درصد بیماران به صورت سرپایی
  • (تصویر) تیپ و استایل متفاوت الناز حبیبی در کنار بهرام افشاری
  • ۷ پیشنهاد برای عبور از خشکسالی
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • (تصاویر) نوروز در آتشکده بهرام در یزد
  • رادان: ساخت کلانتری‌ها باید در شأن مردم باشد + تصویر
  • نمایشِ بهرام افشاری ۲ میلیاردی شد