Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-03-19@10:35:33 GMT

آزمون: امسال حتماً ازدواج می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۸۰۰۶



ستاره خط حمله زنیت سن‌پترزبورگ گفت: هیچ جای این دنیا را با گنبد عوض نمی‌کنم. من این زندگی ساده را دوست دارم به نظر من زندگی ساده خیلی بهتر است.

به گزارش خبرورزشی، برنامه تلویزیونی «یه روز تازه» مستندی را به کارگردانی محمدرضا ناظری روی آنتن برد که به زندگی سردار آزمون اختصاص داشت. این مستند روایتی از حضور و زندگی این بازیکن مطرح فوتبال ایران در شهرش گنبد کاووس و بعد از اتفاقات و حادثه سیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت ۵ بیدار می‌شوم

این مستند نگاهی به زندگی سردار در گنبد کاووس دارد. او با وجود اینکه چند سالی است در روسیه زندگی می‌کند، اما هنوز دلبسته زندگی ساده در گنبد است. خودش در این مستند و درباره سبک زندگی در سرزمین مادری اش گفت: «من ساعت ۵ صبح از خواب بیدار می‌شوم و اولین کارم این است که به سراغ اسب‌هایم می‌روم و کمی سواری می‌کنم. ساعت ۷ به خانه برمی‌گردم و تا ساعت یک و دو می‌خوابم. بعد ناهار می‌خورم و دوباره تا ۴، ۵ عصر استراحت کرده و بعد از آن به تمرین می‌روم.» او که شیفته اسب و سوارکاری است در ادامه گفت: «بعد از تمرین به خانه می‌آیم، دوش می‌گیرم و دوباره می‌روم پیش اسب‌ها و اسبدوانی می‌کنم.»

همه چیز من اینجا است

مهاجم گلزن و شماره ۲۰ تیم ملی ایران در ادامه درباره علاقه اش به شهر محل تولدش گفت: «من در گنبد به دنیا آمدم و همه خانواده و فامیلم اینجا هستند. من به عنوان بازیکن تیم ملی می‌توانم با گل‌هایم دل یک ملت را شاد کنم، اما در زندگی عادی تنها کاری که می‌توانم بکنم این است که کنار مردم باشم تا در اتفاقات احساس تنهایی نکنند.»

ما سردار را دوست داریم

در این مستند گفتگو‌هایی با همشهری‌های سردار آزمون هم انجام شده است. یکی از مردم شهر گنبد درباره او و کمک‌هایش در زمان وقوع سیل گفت: «سردار آمد به مردم کمک کرد. او خیلی دلسوز و با محبت است. اولین کسی که به مشکلات مردم در این شهر کمک کرد سردار آزمون بود.» فرد دیگری گفت: «سردار دوستت داریم تو باعث افتخار گنبد هستی.» یک نفر دیگر نیز درباره ستاره محبوب این شهر گفت: «سردار بازیکن ماست و ترکمن‌صحرا به او افتخار می‌کند. امیدوارم سردار همیشه موفق باشد.» همشهری دیگر سردار نیز درباره او گفت: «یکی از ویژگی‌های سردار این است که کار‌های خیری که انجام می‌دهد را نشان نمی‌دهد و هرچه هم بپرسید می‌گوید من کاری نکردم. او کمک زیادی در زمان سیل به مردم کرد، اما همه جا می‌گوید کاری نکردم در حالی که عکس‌ها و فیلم‌هایش هست. سردار کمک خیلی زیادی به مردم کرد. او مردمش را خیلی دوست دارد. مردم آق‌قلا فکرش را نمی‌کردند سردار آزمون با یک لباس بادگیر برای کمک بیاید و جان خودش را برای کمک به خطر بیندازد.»

هیچ جا را با گنبد عوض نمی‌کنم

خود سردار هم عاشق گنبد است و در این رابطه گفت: «من هیچ جای این دنیا را با گنبد عوض نمی‌کنم. من این زندگی ساده را دوست دارم به نظر من زندگی ساده خیلی بهتر است.» او اضافه کرد: «همه قوم‌ها مثل برادر هستند؛ بلوچ، ترکمن، فارس، ترک، عرب و... با هم برابر هستیم و هیچ چیزی بهتر از مهربانی کردن به همدیگر نیست. به نظر من بهترین اتفاقی که در زندگی می‌تواند برای یک آدم بیفتد این است که بخواهد بدون دلیل محبت کند. من تنها کاری که می‌توانستم بکنم این بود که کنار مردم باشم.»

ازدواج می‌کنم

شماره ۲۰ تیم ملی ایران و ستاره خط حمله زنیت سن‌پترزبورگ در ادامه درباره اینکه چه زمانی ازدواج می‌کند هم گفت: «امسال حتماً ازدواج می‌کنم.» او با اشاره به خانواده اش هم گفت: «وقتی می‌بینم پدرم بالا روی سکو‌ها نشسته است احساس می‌کنم یک کوه را پشت خودم دارم. درباره پدرم هرچه بگویم کم گفته‌ام. یک پدر وقتی شکست می‌خورد شاید به روی خودش نیاورد ولی وقتی اشکش سرازیر شود می‌فهمید که دنیا روی سرش آوار شده است.» او درباره مادرش هم گفت: «مادر را که حرفش را نزن. هر آنچه درباره پدر گفتم را دو برابر کنید...»

بهتر از لیورپول هم هست

سردار در بخش دیگری از این مستند درباره حضورش در تیم‌های مطرح اروپایی و پیشنهاد لیورپول گفت: «بهتر از لیورپول هم هست. هرچه تیم بهتری من را بخواهد اتفاقات بهتری برایم رخ می‌دهد.» او در این رابطه که آیا اکنون پیشنهادی از تیم بهتری از لیورپول دارد هم گفت: «نه خدایی الان تیمی بهتر از لیورپول من را نمی‌خواهد.»

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم غیبت لوکاکو؛ سردار آزمون مقابل ساسولو به میدان می‌رود

سردار آزمون برای دومین بازی پیاپی در ترکیب تیم ده روسی از ابتدا وارد میدان می شود.

از هفته 29 سری آ ۲۰۲۳/۲۴، ساسولو میهمان آاس رم است. روملو لوکاکو که در بازی قبلی رم مقابل برایتون غایب بود، از آمادگی لازم برای همراهی تیم ده روسی مقابل ساسولو هم برخوردار نیست.

به نقل از ایل تمپو؛ مهاجم بلژیکی جالوروسی همچنان از ناحیه لگن احساس درد دارد. لوکاکو در بهترین حالت از روی نیمکت، بازی را آغاز می کند درحالیکه احتمال نرسیدن او به این بازی بسیار زیاد است. در هر صورت سردار آزمون در ترکیب اصلی رم به میدان می رود. او مقابل برایتون هم در ترکیب ثابت جالوروسی حضور داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • سازمان ثبت در حال تنظیم زیرساخت‌ها برای الزام به ثبت رسمی معاملات است
  • عکس| دلداری باشگاه رم به گل مردود سردار آزمون
  • کسب رتبه اول پرداخت وام ازدواج در کشور طی امسال توسط خراسان رضوی
  • خراسان رضوی رتبه اول پرداخت وام ازدواج در کشور در سال ۱۴۰۲
  • واکنش جالب باشگاه رم به سوپرگل سردار آزمون
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست نرخ ازدواج در کشور
  • تداوم غیبت لوکاکو؛ سردار آزمون مقابل ساسولو به میدان می‌رود
  • دلداری «رم» به سردار آزمون
  • دلداری «رم» به سردار آزمون/ تو یک گل زیبا زدی!
  • واکنش صفحه رسمی آاس رم به سوپرگل مردود شده سردار آزمون مقابل برایتون / فیلم