Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: طرح ارتقای ساختار سازمانی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها برای ارتقای بیشتر امنیت و آرامش و توان ارائه خدمات انتظامی مطلوب در دستور کار است.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار محمد شرفی در جلسه شورای عالی تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با اشاره به لزوم تغییر در ساختار کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها برای انجام خدمات رسانی بیشتر و مطلوب‌تر گفت: با توجه به رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) و سیاست‌های کلی نظام مبنی بر سامان‌بخشی، تقویت و ارتقای ساختار کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و پیشگیری و پایش ناهنجاری‌های عمومی ناشی از پدیده‌های اجتماعی در این بخش، تغییر ساختار و هدفمند کردن نوع ماموریت‌های کارکنان کلانتری‌ها و برون سپاری بخش اعظمی از ماموریت‌ها از اولویت‌های اساسی پلیس پیشگیری ناجا در این برهه زمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر در کشور جمعیت در حال افزایش است بنابراین می‌طلبد که کلانتری‌ها با ساختاری مناسب و با تعداد نیروی انسانی متناسب با نوع و حجم ماموریتی، نسبت به امدادرسانی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان انجام وظیفه کنند که این امر مستلزم تقویت ساختاری در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های برخی شهرستان‌ها و مناطق حاشیه نشین است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه در ارتقای ساختار سازمانی اولویت با رده‌های اجرایی است، عنوان کرد: باید با در نظر گرفتن کلیه جوانب، یگان‌هایی که دارای حساسیت بیشتری هستند و از اهمیت بالایی برخوردارند را از لحاظ ساختار سازمانی و تامین نیروی انسانی ساماندهی و ارتقاء داد.

وی با اشاره به افزایش ماموریت‌های سالانه پلیس پیشگیری و انتظارات مسئولان و مردم از نیرو‌های نظامی و انتظامی در برآورده کردن انتظارات و ارائه خدمات مطلوب اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد لزوم توجه ویژه به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و تعبیر ایشان از این واحد‌های انتظامی با عنوان سرانگشتان ناجا و همچنین ارتقای منزلت و معیشت کارکنان در این حوزه، یکی از اولویت‌های پلیس پیشگیری را در سال جاری تغییر ساختار این واحد‌ها نسبت به گذشته و تامین نیروی انسانی مجرب برای رسیدن به هدف نهایی پلیس پیشگیری که همان کلانتری مطلوب است، دانست.

سردار شرفی افزود: در بحث ارتقای ساختار سازمانی نباید فقط کمیت را مد نظر قرار داد بلکه باید به ارتقای کیفیت نیروی انسانی از طریق آموزش مهارت‌های شغلی و تخصصی در راستای نیل به اهداف سازمان گام برداشت.

وی تصریح کرد: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بیشترین سطح ارتباطی را در بدنه ناجا با اقشار مختلف دارند و اجابت خواسته شهروندان در سطح حداکثری، موجبات رضایت مردم و خشنودی پروردگار متعال است؛ پلیس پیشگیری تلاش می‌کند با مجاهدت و به کارگیری فناوری‌های نوین در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم از هیچ کوششی دریغ نکند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا یادآور شد: افزایش اقتدار و منزلت اجتماعی پلیس در گرو سازماندهی متناسب و جهت دهی درست ماموریت‌های سازمانی است و انجام صحیح ماموریت‌های این بخش با همکاری شهروندان امکان پذیر می‌شود و پلیس همواره در تلاش است بیشترین خدمات را با بازدهی بالا در کمترین زمان ممکن و با پایین‌ترین هزینه در اختیار شهروندان قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان پلیس پیشگیری نا ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با اشاره به تاثیر حضور پلیس در کاهش آمار وقوع جرائم، گفت: جغرافیای جرائم در حوزه جرائم مهم و پرتکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان مشخص شده و پایش‌های تصویری افزایش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، صادق جعفری در جلسه با فرمانده انتظامی و روسای کلانتری‌های اهواز، گفت: جغرافیای جرائم در حوزه جرائم مهم و پرتکرار از جمله سلاح و مهمات، مواد مخدر و سرقت‌های مسلحانه در مرکز استان تقریبا مشخص شده و پایش‌های تصویری نیز در این مناطق افزایش یافته است.

وی افزود: با این وجود، حضور پلیس پیشگیری در کاهش آمار وقوع جرائم بسیار موثر است و در صورت نیاز و با دریافت مجوزهای لازم، باید ایست‌های بازرسی مقطعی نیز در برخی مناطق برپا شود.

جعفری چگنی گفت: پلیس پیشگیری باید به لینک دوربین‌های سطح شهر دسترسی داشته باشد تا در صورت وقوع جرم، بتواند در کشف آن موثرتر عمل کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با تاکید بر ضرورت آموزش مستمر نیروهای پلیس، بیان کرد: کشف سرقت باید به کشف اموال مسروقه منجر شود تا حق مالباخته به درستی ایفا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • چهارمین اطلاعیه پلیس درباره عفاف و حجاب / هوشمندسازی در طرح نور
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات ارزشی نیست
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است