Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@17:14:55 GMT

شرایط معافیت سربازی متولدین سال 1354

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۸۰۸۱

‍‍‍‍‍‍

رئیس پلیس وظیفه عمومی ناجا در گفتگو با شبکه خبر ، شرایط معافیت سربازی متولدین سال 1354 به قبل را تشریح کرد . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار مهری درباره معافیت فرزندان ایثارگران نیز گفت : افرادی که 30 ماه رزمندگی ، 24 ماه آزادگی یا 25 درصد جانبازی دارند یکی از فرزندانشان می تواند از معافیت استفاده کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دانلود به گفته رئیس پلیس وظیفه عمومی، کسانی هم که سابقه ایثارگری شان کمتر است تا پایان شهریور فرصت دارند برای معافیت یکی از فرزندانشان اقدام کنند در غیر این صورت فرزندان این افراد می توانند به ازای هر یک ماه رزمندگی و آزادگی یا هر درصد جانبازی 12 روز کسر خدمت بگیرند .

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: معافیت سربازی سردار مهری وظیفه عمومی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند

حجت گنابادی‌نژاد جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۲۰۶ هزار و ۱۴۷ نفر از طریق فرودگاه، ۳۷۶ هزار و ۲۱۵ نفر از طریق راه آهن، ۵۱۴ هزار و ۶۷۵ نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای و پنج میلیون و ۲۷۷ هزار و ۳۱۹ نفر از طریق حمل و نقل شخصی به استان و مشهد الرضا (ع) سفر کرده‌اند.

او افزود: در استان خراسان رضوی پیش‌بینی‌های لازم برای اقامت زائران در بخش رسمی، موقت و اضطراری برای زائران و مجاوران انجام شده است.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: ضریب اشغال واحد‌های اقامتی طی شبانه روز منتهی به عصر پنجم فروردین در استان ۷۰ درصد، واحد‌های موقت ۸۳ درصد و واحد‌های اضطراری ۵۱ درصد بوده است که این آمار نشان می‌دهد در استان و مشهد هنوز ظرفیت برای پذیرش زائر و مسافر وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • شرایط جدید اعزام به خدمت چیست؟
  • جزئیات جدید ثبتنام امریه سربازی و شرایط جدید آن
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی و شرایط جدید معافیت
  • فراخوان تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی متولدین ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی | دستورالعمل جدید برای استفاده از مشمولان در سازمان ها اعلام شد
  • تحلیل آسیاتایمز از راهبرد آمریکا در جنگ اوکراین/کشاندن جنگ به خاک روسیه؟
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی
  • جزئیات مالیات کارگران و کارمندان در سال 1403 / سقف معافیت مالیات حقوق ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی و شرایط جدید معافیت اعلام شد