Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@04:37:21 GMT

رزمی کار مهابادی قهرمان «موی تای» کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۸۲۱۰

رزمی کار مهابادی قهرمان «موی تای» کشور شد

قرنی مصطفی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت‌های قهرمانی موی تای کشور با حضور ۲۷۰ ورزشکار از ۳۱ استان از ۲۱ تا ۲۳ خرداد به میزبانی اصفهان برگزار شد.

وی ادامه داد: این رزمی کار شایسته مهابادی که در قالب تیم آذربایجان غربی در این رقابت‌ها شرکت کرده بود، توانست مدال طلای وزن منفی ۶۷ کیلوگرم را با شکست همه حریفان خود کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: «انیژ» در این مسابقه‌ها در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در دورهای دوم تا چهارم نمایندگان کرمانشاه، کیش و کهگیلویه و بویر احمد را شکست داد تا به فینال برسد.
وی بیان کرد: این ورزشکار مهابادی در دیدار نهایی نیز بر نماینده لرستان غلبه کرد تا با اقتدار قهرمان کشور شود.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم‌های تهران الف، البرز و کردستان به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه‌ها حکم انتخابی تیم ملی موی تای کشور را داشت، بیان کرد: این ورزشکار مهابادی ضمن کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها، جهت حضور در مسابقات جهانی موی تای نیز انتخاب شد.

رقابت‌های قهرمانی موی تای سال ۲۰۱۹ جهان تیرماه امسال به میزبانی تایلند برگزار می‌شود.

این ورزشکار مهابادی که ۲۷ سال سن دارد، از سال ۱۳۸۱ این رشته ورزشی را به صورت حرفه‌ای شروع کرده تاکنون یک مقام دوم جهانی، ۲ مقام دومی و سومی کشوری و ۱۰ بار قهرمان استانی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

شهرستان ۲۳۷ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیأت، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

۹۹۰۳/‌۶۱۸۵/‌۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش های رزمی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رقابت‌های قهرمانی کوراش خراسان شمالی در رده سنی بزرگسالان از هفت فروردین ماه به مدت ۲ روز در سالن شهید علیدخت بجنورد با حضور ۶۸ کوراش کار برگزار شد

دبیر انجمن کوراش کشور گفت: علیرضا مهنانی در وزن ۶۰ کیلو، امیرمحمد طالبی در وزن ۶۶ کیلو، بهنام باغچقی در وزن ۷۳ کیلو، رضا پارساپور در وزن ۸۱ کیلو، پوریا مهنانی در وزن ۹۰ کیلو، امیرمحمد بریمانلویی در وزن  ۱۰۰- کیلو و حسین روحانی در وزن ۱۰۰+ کیلو نفرات برتر  رقابت‌ها را کسب کردند

کوروش خسرویار افزود: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور که ۳۱ فروردین به میزبانی زاهدان برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تالو و ووشو برای اولین بار با دو کاندیدا در برترین‌های ایران + ویدیو
  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • هادی چوپان؛ دو قهرمانی پیش چشم آرنولد | ورزشکار مرد سال (برترین‌های سال)
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور شهرستان مهر
  • تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور در شهرستان مهر