Web Analytics Made Easy - Statcounter

کبری غیاثی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فروغی رکوردار تپانچه ایران پس از دوره مقدمانی و راهیابی به فینال و کسب رکورد برتر به مدال طلا در رده سنی بزرگسالان دست یافت.

وی افزود: همچنین پارسا امیدیان نیز در رشته تفنگ بادی مدال طلا مرحله دوم مسابقات تیراندازی آزاد قهرمانی کشور را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته غیاثی این دوره از مسابقات در سالن آزادی تهران از ۲۳ خرداد ماه برگزار شد.

رئیس هیأت تیراندازی ایلام یادآور شد: پوریا نوروزیان و آرمینا صادقیان ۲ تیرانداز دیگر استان نیز از اول تیرماه به اردوی تیم دعوت شده و تمرینات خود را در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی آغاز می‌کنند.

به گزارش ایرنا، وجود تیراندازان مطرح ایلامی و کسب بیش از ۲۰۰ مدال رنگارنگ در عرصه‌های ملی، بین الملی و جهانی از جمله پوریا نوروزیان از اعضای ثابت تیم ملی که در المپیک ریو (برزیل) افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشت و آرمینا صادقیان از مدال آوران کشور و تیم ملی نشان از ظرفیت ورزشکاران این استان دارد.

جواد فروغی، پوریا نوروزیان، محمد حسین کریمی و آرمینا صادقیان تیراندازان ایلامی عضو ثابت اردوها و تیم ملی هستند و تاکنون موفقیت‌های ملی، بین المللی و جهانی بسیاری را برای کشور بخصوص استان ایلام کسب کرده‌اند.

۸۰۰ ورزشکار زن و مرد در استان ایلام در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت ورزشی و مستمر دارند.

۷۱۸۰/‏۳۰۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان ایلام ورزش تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزی کشوری در ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ درویشی اظهار داشت: در مرحله اول المپیاد علمی دانش آموزی کشوری، ۳۹۵ دانش آموز در استان شرکت داشته اند که ۵۲ نفر از این شرکت کننده‌ها به مرحله کشوری راه پیدا کردند.   وی افزود: آزمون افراد راه یافته به مرحله کشوری از امروز ۲۵ فروردین آغاز شده و تا اردیبهشت ماه ادامه دارد.   مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام اضافه کرد: دانش آموزانی که به مرحله کشوری راه پیدا کردند در صورت عبور از این مرحله به باشگاه دانش پژوهان کشور راه پیدا خواهند کرد.   گفتنی است این آزمون‌ها در ۱۴ رشته برگزار خواهد شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • زنده از بیشکک: فرنگی ایران به دنبال فتح آسیا
  • صعود نوروزیان به مرحله پایانی تفنگ ۱۰ متر مردان
  • نوروزیان فینالیست شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک، نوروزیان فینالیست شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان فینالیست شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان فینالیست شد
  • کشتی‌گیران ایران در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • حمایت ایلامی‌ها از مجازات رژیم صهیونیستی توسط سپاه
  • اختصاص بیش از ۲۷ میلیون لیتر گازوییل به کشاورزان ایلامی
  • آغاز مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزی کشوری در ایلام