Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@22:18:20 GMT

مشکلات به روزرسانی در گوشی وان پلاس 6 و 6T

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۸۳۴۷

مشکلات به روزرسانی در گوشی وان پلاس 6 و 6T

دو گوشی وان پلاس 6 و وان پلاس 6T بالاخره جدیدترین نسخه بتا اندروید Q را دریافت کردند اما اساسا آیا انجام این به روزرسانی درست است؟

هر زمان که صحبت از به روزرسانی می شود بسیاری از افراد سعی می کنند به سرعت گوشی های خود را به روز رسانی کنند. درواقع همه تصور می کنند که اگر این کار را انجام ندهند از غافله عقب خواهند ماند اما پرسش این است که آیا واقعا همیشه به روزرسانی ها ایمن هستند و انجام به روزرسانی لازم است؟

برخی از به روزرسانی ها با نقص هایی همراه می شوند و برخی دیگر نیز به علت مشکلات امنیتی نیاز به پچ های امنیتی دارند با این وجود تعداد افرادی که معتقدند باید به سرت گوشی خود را به روزرسانی کنند کم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی های وان پلاس 6 و وان پلاسT6 نیز در شرایطی از نسخه جدید اندروید Q برخوردار شده اند که این به روزرسانی با مشکلات و نواقصی همراه است. برای مثال وقتی این به روزرسانی را انجام می دهید با این نوع مشکلات مواجه خواهید شد:

_تماس اضطراری کار نمی کند

_VoLTE پیشرفته کار نمی کند

_گستردگی صفحه نمایش کار نمی کند

_مسائل مربوط به سازگاری برنامه ها به درستی کار نمی کند

افزون بر همه این ها احتمال دارد این نسخه جدید با اشکالاتی امنیتی نیز همراه باشد و در نتیجه توصیه می شود به جای نصب نسخه آزمایشی اندروید Q تا نسخه جدید و رسمی(غیر آزمایشی) صبور باشید./انتخاب

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!

پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ دوست ندارند از صدر جدول عقب بماند!/ باعث تاسف است که یک روز خوش در استقلال نمی‌بینیم
پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ دوست ندارند از صدر جدول عقب بماند!/ باعث تاسف است که یک روز خوش در استقلال نمی‌بینیم
محمدرضا مدنی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: باعث تاسف است که اجازه نمی‌دهند هواداران استقلال یک روز خوش در طول این فصل ببینند و هر بار یک مشکل تازه برای‌شان درست می‌کنند.

علی چینی بازیکن و مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره محرومیت حسین حسینی در حکم جدید کمیته انضباطی برای دیدار با تراکتور و غیبت او در مصاف حساس تبریز اظهار داشت: باعث تاسف است که شاهدیم چنین اتفاقاتی برای تیم استقلال رخ می‌دهد. البته این اولین کارشکنی و مشکل نبود و قطعاً در ادامه مسیر در طول شش بازی باقی مانده آخرین آن هم نخواهد بود. اجازه نمی دهند یک روز خوش برای این هواداران به شب برسد. کار را به جایی رسانده‌اند که دیگر علناً برنامه‌ای طراحی می‌کنند تا به استقلال لطمه بزنند. مثلاً چه دلیلی داشت که وسط فصل قانونی وضع کنند که هر بازیکن یا مربی مصاحبه کند جریمه می‌شود. مگر می‌توان چنین کاری را انجام داد؟ این قبیل کارها باید قبل از شروع فصل انجام بشود تا باشگاه‌ها در متن قرارداد چنین مسائلی را مطرح کنند و از بازیکنان بخواهند که فلان کار را انجام ندهند یا فلان کار را حتماً انجام بدهند. ما که امروز وارد این فوتبال نشده‌ایم! بالاخره از این مسائل دیده‌ایم و تجربه‌اش را داریم.

پیشکسوت استقلال گفت: اما طراحی مسیر دقیقاً به گونه‌ای است که به استقلال لطمه بزنند. یک عده نشسته‌اند دنبال راه حل می‌گردند که چطور استقلال را متوقف کنیم. خوشبختانه جواد نکونام که من خودم از روز اول حامی و پشتیبان او بودم استقلال را تا اینجا خوب جلو آورده و با وجود همه مشکلات مدیریتی مالی و غیره از جمله داوری توانسته تیم را در بالای جدول نگه دارد اما این موضوع خاری شده به چشم دشمنان استقلال. به چشم اون‌هایی که فقط پرسپولیس را می‌بینند و دنیایشان قرمز است. دیگر راهی نمانده که برای متوقف کردن استقلال امتحان نکرده باشند.

چینی با اشاره به مشکلات داوری در هفته‌های گذشته اضافه کرد: هر چقدر تا اینجا با مشکلات داوری خواستند به استقلال ضربه بزنند نتوانستند سراغ راه‌های دیگر رفتند. در حالی که می‌بینیم چه اشتباهاتی به ضرر حریفان پرسپولیس انجام می‌شود تا تیم سوگلی آقایان مبادا از صدر جدول عقب بماند. توپ درون دروازه‌شان می‌رود و بیرانوند آن را بیرون می‌کشد گل نمی‌گیرند! از طرفی گل آفساید می‌زنند و باز هم گل‌هایشان را قبول می‌کنند! دیگر راهی نمانده که برای کمک کردن به پرسپولیس نرفته باشند. کاملا روشن است که کارگروه تشکیل شده و رسماً نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود. چیزی شبیه به اتفاقات لیگ برتر گذشته که هر بلایی بود بر سر استقلال آوردند تا تیم ساپینتو قهرمان نشود.

چینی با اشاره به غیبت حسینی در بازی تبریز گفت: بازی در تبریز آن هم جلوی ۵۰، ۶۰ هزار نفر تماشاگر تبریزی به شکل عادی دشوار است چه برسد برای یک دروازه‌بان جوان کم تجربه آن هم در یادگار امام. این بازی به شکل طبیعی برای استقلال سخت بود حالا با این وضعیت دیگر قوز بالای قوز هم شده است. اما من مطمئن هستم جواد نکونام این توانایی را دارد که بچه‌ها را طوری به زمین بفرستد که به خوبی از پس این مسابقه بر بیایند.

وی تأکید کرد: این استقلال تا اینجا مقابل مشکلات کمر خم نکرده و قطعاً در تبریز هم خم نمی‌کند چون می‌داند که در آن سوی جدول سپاهان حریف پرسپولیس است و این تیم اصفهانی که در این یکی دو هفته دیدیم چطور اوج گرفته قطعاً پرسپولیس را شکست می‌دهد. البته اگر این آقایان باز هم کاری می کنند که با گل آفساید و یا هر چیز دیگری سپاهان را هم مقابل پرسپولیس بازنده کنند.

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • قیمت گوشی امروز ۴ اردبیهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • اثرگذاری توسعه دانش‌بنیان‌ها در به‌روزرسانی موقوفات
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در مورد آن چه می گویند؟
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • سپاه پاسداران به تناسب نیاز کشور به‌روزرسانی شده است
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد