Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:07:49 GMT

وکیل قلابی در اراک دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۸۳۵۴

وکیل قلابی در اراک دستگیر شد

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «یوسف سپهوند» افزود: این فرد ۸۰۰ میلیون ریال در در ق الب ۱۲ فقره کلاهبرداری از مردم این استان اخاذی کرده است.

وی اظهار داشت: در پی اعلام گزارش‌هایی از فعالیت‌های غیرقانونی فردی تحت عنوان وکیل دادگستری در سطح شهرستان ارا ک، بررسی تخصصی موضوع به پلیس امنیت عمومی استان ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس، مشخص شد که این کلاهبردار با جعل عنوان وکیل و شناسایی افراد مشکل دار به روش‌های مختلف برای رفع کردن موانع کاری، مبالغی از آنان دریافت کرده و دیگر پاسخگوی مراجعه کنندگان خود نبوده است.

سرهنگ سپهوند افزود: با پیگیری‌های شبانه روزی مأموران انتظامی فرد خاطی شناسایی و اسناد و مدارکی در خصوص کلاهبرداری‌های متعدد او از شهروندان اراکی به دست آمد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: سرانجام با مراقبت‌های نامحسوس پلیس، متهم در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی انتقال شد.

۲۱۲ شعبه دادسرا، دادگاه و دادگاه های عمومی، ۱۳۷ شعبه حل اختلاف و ۱۷۰ موسسه داوری به جمعیت یک میلیون ۴۱۴ هزار نفری استان مرکزی خدمات قضایی ارایه می کنند.

۶۹۹۱/ ۶۰۱۳/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلاهبرداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی مسعود جو ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت کالا و بار و تجاوز به عنف در محور گچساران-باشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران این فرماندهی پس از شناسایی مخفیگاه این سارقان و با هماهنگی مرجع قضائی یکی از سارقان را دستگیر کردند و خودروی مورد استفاده در امر سرقت نیز توقیف شد.

مسعود جو افزود: توسط مأموران این سارق کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد و در تحقیقات اولیه پلیس، به بزه انتسابی با همدستی دو نفر دیگر اقرار کرد.

کد خبر 6084472

دیگر خبرها

  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا در باشت