Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@21:44:28 GMT

جلسات آموزش قرآن در آستان مقدس عبدالعظیم(ع)

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۸۳۹۳

جلسات آموزش قرآن در آستان مقدس عبدالعظیم(ع)

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) همزمان با ایام تابستان جلسات مفاهیم، قرائت و حفظ قرآن کریم ویژه آقایان و بانوان در تمام مقاطع سنی برگزار می‌کند.
در بخش بانوان جلسات قرائت قرآن کریم با حضور هاجر اسوار در روزهای شنبه، شیما چنگی، یکشنبه و یثربی، دوشنبه از ساعت 15 تا 17 در تالار شیخ کلینی(ره) آستان مقدس عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین برگزاری جلسات حفظ با حضور پورامینی، روزهای دوشنبه از ساعت 14 تا 16 در دانشکده علوم و حدیث و الهام ماندگارمهر، روزهای چهارشنبه از ساعت 15 تا 17 در تالار شیخ کلینی(ره) و جلسات مفاهیم با حضور حکیم، روزهای سه‌شنبه از ساعت 10 تا 12 در تالار شیخ کلینی(ره) از دیگر برنامه‌های این مرکز است.
در بخش آقایان نیز جلسات قرائت قرآن با حضور مرتضی لاجوردی‌‌‌، روزهای شنبه از ساعت 17، محمد برخورداری، دوشنبه از ساعت 17، جعفر شکری، سه‌شنبه از ساعت 17، حجت‌الاسلام موسوی درچه‌ای، چهارشنبه، ساعت 18 و داود لاچینانی، پنج‌شنبه از ساعت 17، و جلسات حفظ با حضور حجت‌الله میرزایی، روزهای یکشنبه از ساعت 18 در مسجد جامع آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، پایان مهلت ثبت نام در دوره عمومی و تخصصی قرائت و حفظ قرآن پسران و دوره عمومی قرائت دختران در مقطع سنی 9 تا 25 سال تا 27 خردادماه اعلام شده است؛ علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره‌ها می‌توانند به مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) مراجعه و یا با شماره‌های 4-51225563(پسران) و 51225543 و 51225565 تماس بگیرند.
مریم احمدی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: آموزش قرآن مفاهیم قرائت حفظ بانوان آقایان مرکز آموزش قرآن کریم آستان حضرت عبدالعظیم ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان  روز شنبه  ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۳۰ الی ۹:۳۰ صبح در سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم خواهد بود.

علاقه مندان  مي توانند براى ارتباط مستقيم با استاندار آذربايجان غربى روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۸:۳۰ الی ۹:۳۰ صبح با شماره ۱۱۱ (سامد) تماس بگیرند.

 

 

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود