Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@13:45:01 GMT

بوفون: «ساری» و «کونته» خائن نیستند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۸۵۴۶

بوفون: «ساری» و «کونته» خائن نیستند

گلر ایتالیایی در گفت و گویی بلند با کوریر دلو اسپورت در مورد موضوعات زیادی صحبت کرد که تغییرات در کادر فنی تیم های ایتالیایی پس زمینه غالب آن بود.

وی در ابتدا با انتقاد تند از هواداران یووه اظهار داشت: چیزی که مرا ناراحت و آزرده کرد این بود که تعدادی از هواداران خواستار حذف شدن ستاره کونته از تالار مشاهیر یووه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از دنیای یوونتوس هستم، مدیران، بازیکنان و هواداران آن را می‌شناسم و بنابراین از چیزهایی که کونته برای باشگاه به ارمغان آورده آگاهی دارم.

وی ادمه داد: او برای یووه از تمام وجود مایه گذاشت؛ به عنوان بازیکن هرگز منافع خودش را به باشگاه ترجیح نداد و به عنوان سرمربی تیم را به روی دوش خود کشید و بدون وقفه و در نهایت خلوص آنها را به سوی موفقیت برد. او در سه فصل حضور در تورین حتی یک بار هم منحرف نشد، با آنتونیو رابطه‌ای صمیمانه و توأم با احترام دارم و انتخاب‌های حرفه‌ای حتی غافلگیر کننده نمی‌تواند چنین گذشته پر باری را لکه دار کند. او هرگز به بووه خیانت نکرد او از آن دسته افرادی نیست که مقابل مردم پیراهن باشگاه را ببوسد و از پشت تفرقه افکنی کند.

گلر سابق تیم ملی ایتالیا افزود: به نظرم بازگشت او به سری آ برای مجموعه فوتبال ایتالیا اهمیت دارد. درست همان طور که بازگشت امثال «پائولو مالدینی»، «زوومیر بوبان» و «مائوریتسیو ساری» به سری آ حائز اهمیت است.

بوفون تاکید کرد: سال گذشته «کارلو آنجلوتی» چنین کاری را در ناپولی انجام داد. کارلو شخصیت بین المللی دارد و یک صندوقچه پر از جام؛ او پرستیژ و نوع نگاه ناپولی را ارتقا داد در واقع باشگاه بلافاصله جذب تأثیر او شد.

درست مشابه هواداران یووه که کونته را بابت رفتن به اینتر خائن خطاب کردند تعدادی از هواداران ناپولی و برخی از بازیکنان این تیم همچون «لورنزو اینسینیه»، ساری را بابت پذیرفتن درخواست یووه خیانکار خواندند. در واقع، نه تنها انتخاب سرمربی چلسی غیرمنتظره بود بلکه درخواست بانوی پیر از سرمربی با سبکی کاملاً متفاوت از «مکس آلگری» نیز عجیب و غافلگیر کننده بود.

بوفون در این خصوص اظهار داشت: شما نمی‌توانید ۱۵ سال کونته در یووه را با ۳ سال ساری در ناپولی مقایسه کنید. از شایستگی و توانایی «آندره آ آنیلی» رئیس باشگاه، «فابیو پاراچی» مدیر ورزشی و «پاول ندود» به خوبی اطلاع دارم و با تمام وجود آن را لمس کرده‌ام. افرادی که یک مسیر مشخص را طی می‌کنند نتایج مشابهی به دست می‌آورند بنابراین یووه قهرمانی در لیگ قهرمانان را هدف گرفته و در تلاش است تا راه جدیدی را امتحان کند.

وی ادامه داد: شاید دلیل انتخاب این باشد که تیم بیش از این قابل ارتقا نیست؛ انتخاب ساری نه انقلاب است و نه قمار؛ او تنها یک راه نرفته است، یک داستان کاملاً متفاوت.

آلگری ۵ بار اسکودتو را برای یووه به ارمغان آورد و ۲ بار به فینال لیگ قهرمانان راه یافت و با وجود اینکه یک سال از قرارداد وی باقی مانده بود، برکنار شد.

بوفون در خصوص آلگری تاکید کرد: فکر می‌کنم بهترین زمان برای خداحافظی او بود. هم برای خودش و هم برای باشگاه، چرا که یووه به راه تازه ای نیاز داشت؛ هیچکس نیمی توانست طی پنج سال اخیر به خوبی آلگری کار کند؛ هیچکس.

شاید حضور «کریستیانو رونالدو» در تورین فشارها را بر «آلگری» افزایش داد و حذف از یک چهارم آن هم به دست آژاکس را به اتفاقی غیر قابل قبول بدل کرد.

بوفون با اشاره به این موضوع خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم رونالدو به اندازه‌ای که دوست داشت به یووه بیاید، به کوچ به ایتالیا تمایل داشت. ما در تورین با هم ملاقات کردیم و تصور نمی‌کنم رونالدو تظاهر به بی نقص بودن کند. به زبان ساده بگویم که او کسی است که اهداف شخصی و حرفه‌ای را برای خود مشخص کرده و تمام عمر خود را صرف رسیدن به آنها کرده است؛ او یک نمونه کامل است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ساری اینترمیلان یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری

اینتر اگر دوشنبه هفته آینده میلان را شکست دهد به ستاره دوم می رسد

طرفداری | اینتر در فصل 2023/24 سری آ حداکثر می تواند 101 امتیازی شود و خبری از شکستن رکورد یوونتوس تحت هدایت آنتونیو کونته نیست. 

اینتر در هفته سی و دوم فصل 2023/24 لیگ ایتالیا مقابل کالیاری به تساوی 2-2 رسید. نراتزوری با این تساوی فرصت شکستن رکورد امتیازگیری یوونتوس آنتونیو کونته را از دست داد. بیانکونری در فصل 2013/14 با هدایت این مربی ایتالیایی 102 امتیاز کسب کرد و اینتر قبل از بازی امشب فرصت داشت با پیروزی در تمامی مسابقاتش تا پایان فصل 103 امتیازی شود اما اکنون در صورت پیروزی در 6 بازی آخر فصل 101 امتیازی خواهد شد. 

افعی‌ها در بازی بعدی خود مقابل میلان به میدان می روند و فقط در صورت پیروزی در دربی دلامادونینا هفته آینده قهرمان خواهند شد. اگر روسونری در دربی پیروز شود، اینتر در 5 بازی آخر خود به 5 امتیاز نیاز خواهد داشت (به فرض پیروزی تیم پیولی در تمام بازی ها) درحالی که در صورت مساوی شدن دربی، شاگردان اینزاگی با  کسب 2 امتیاز در 5 بازی آخر به ستاره دوم می رسند. 

اینتر پس از دربی در 5 بازی آخرش مقابل تیم های تورینو، ساسولو، فروزینونه، لاتزیو و هلاس ورونا قرار می گیرد درحالی که میلان نیز باید به مصاف تیم های یوونتوس، جنوا، کالیاری، تورینو و سالرنیتانا برود. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • امباپه خائن: دیگر کسی حسرت تو را نمی‌خورد
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 28 فروردین 1403
  • برادر کونته اینزاگی را مسخره کرد: به ما نمی‌خوری!
  • تعریف باجو از ستاره یوونتوس: باورنکردنی است
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • رئیس دیوان عالی کشور: از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • خلاصه بازی یوونتوس و تورینو + فیلم