Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌فرمانده جدید انتظامی استان کرمانشاه گفت: افزایش توان ظرفیت‌های موجود در عملیات نیروها و همچنین افزایش امنیت بیش از پیش استان کرمانشاه در اولویت برنامه‌ها قرار دارد. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، در حکمی از سوی فرمانده ناجا سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  شد و از زحمات سردار امان‌اللهی تقدیر شد که وی فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان پیش از این فرمانده انتظامی استان گلستان بوده و در کارنامه خود سوابقی مانند جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان به مدت سه سال دیده می‌‌شود.

سردار علی‌اکبر جاویدان در این مراسم با بیان اینکه موقعیت استان کرمانشاه به دلیل مرزی بودن با استان‌های دیگر متفاوت است گفت: افزایش توان ظرفیت‌های موجود در عملیات نیروها و همچنین افزایش امنیت بیش از پیش استان کرمانشاه در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

سردار اشتری: پاسخ مقام معظم رهبری به ترامپ سبب سربلندی بیش از پیش ایران شد‌اشتری: اجرای طرح پیامک‌های امنیت اخلاقی با کمترین نارضایتی روبه‌رو بوده استمراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه برگزار می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه با کنترل آسیب‌های اجتماعی، جرائم نیز کاهش پیدا خواهد کرد، بیان کرد: برای کنترل آسیب‌های اجتماعی موجود در استان از ظرفیت دستگاه‌ها و نهادهای مستقر در استان استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه نیروی انتظامی خدمت‌رسانی به مردم است، عنوان کرد: استان کرمانشاه به دلیل موقعیت مرزی از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که با برنامه‌ریزی‌های مناسب به دنبال اجرای تدابیر هدایتی در سطح استان خواهیم بود.

انتهای پیام /ش

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی اکبر جاویدان روز یکشنبه افزود: در پی وقوع یک فقره درگیری خیابانی منجر به قتل با سلاح سرد در یکی از روستاهای جزیره قشم و متواری شدن قاتل، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان مرزی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: جزئیات قتل زن جوان در روز ولنتاین / قاتلین دستگیر شدند

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مشخص شد قاتل فراری پس از درگیری با مقتول ۲۵ ساله به یکی از استان همجوار فرار کرده و با تغییر هویت و چهره در آنجا سکونت دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان توضیح داد: کارآگاهان پلیس با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از بازگشت متهم مطلع شدند و با نیابت قضایی و هوشیاری کامل مخفیگاه متهم را زیر نظر قرار داده و در یک عملیات منسجم وی را دستگیر کردند.

سردار علی اکبر جاویدان با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود معترف شد، خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

کد خبر: 1227923 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • رسیدگی فرمانده انتظامی کرمانشاه به مشکلات شهروندان درحوزه انتظامی
  • دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • عملیات «وعده صادق» مصداق بارز وعده الهی است