Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@19:37:54 GMT

کمک وزارت امورخارجه به پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۸۵۸۱

کمک وزارت امورخارجه به پرسپولیس

به گزارش وانانیوز، 

 جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با قهرمانی تیم ملی فوتبال فرانسه به پایان رسید و تیم ملی ایران هم با هدایت کارلوس کی‌روش پرتغالی عملکرد خوبی داشت و موفق به کسب ۴ امتیاز شد تا بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران در ادوار جام جهانی رقم بخورد.

پرسپولیس در فهرست تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه، ۲ بازیکن داشت که در بیشتر بازی‌ها حضور داشتند و به همین دلیل سرخپوشان پایتخت مانند دیگر باشگاه‌ها پاداش خواهند گرفت و همچنین با جوایز دیگر، پرسپولیس ۶۹۶ هزار دلار از فیفا طلب دارد که هنوز این پول را وصول نکرده و مدیران این باشگاه در صدد هستند تا با کسب این پول بتوانند در فصل نقل و انتقالات و پرداخت طلب بازیکنان خارجی فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه‌های گذشته  از سوی باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شد و تاکید داشتند تا با مذاکره با فیفا طلب شان را بگیرند، اما هنوز فدراسیون جهانی فوتبال طلب تیم‌های ایرانی و پرسپولیس را پرداخت نکرده و سبب مشکلات مالی شده است.

در این رابطه مسئولان باشگاه پرسپولیس هفته گذشته با عباس عراقچی دیدار داشتند و او نیز قول داد تا وزارت امورخارجه کمک کند تا طلب این تیم پرداخت شود.  

جعفر کاشانی، رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در این باره بیان کرد: مطالباتی از فیفا داشتیم و پیگیر دریافت آن بودیم و با توجه به شرایطی که وجود داشت با مسئولان وزارت خارجه دیداری داشتم و عراقچی نیز محبت کردند دستور دادند از طریق وزارت خارجه این کار انجام شود. از وزارت امور خارجه تشکر می‌کنم  که درحال کمک به پرسپولیس هستند.

منبع: وانا

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که تلاش‌ها برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال با اولویت واگذاری پرسپولیس به یک نهاد  بانکی اوج گرفته بود، حالا خبر می‌رسد هیچ یک از دو بانک ملت و تجارت، علاقه‌ای به در اختیار گرفتن سهام پرسپولیس و استقلال ندارند و آن را زیان‌ده و برخلاف نظر سهامداران و مجامع خود می‌دانند.

در صورت قطعی‌شدن این شایعه، این چندمین تلاش سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری این دو باشگاه به یک نهاد مطمئن مالی است که به شکست منجر می‌شود. نکته جالب اینکه بعد از اخبار اولیه، فضای مجازی در نقد این تصمیم فرابخشی به نوعی برای این انتقال‌ها مزاحمت ایجاد می‌کند و از انجایی که شرکت‌های بزرگ علاقه دارند در فضای دور از هیاهو به کار خود ادامه بدهند، از اقدام برای خرید دو باشگاه  منصرف می‌شوند.

این خبر هنوز تایید نشده و ظاهرا مذاکرات بین طرفین در جریان است اما آنچه مشخص است کاهش تمایل اولیه این دو بانک برای نقش آفرینی در حوزه فوتبال ایران است.

اهمیت این موضوع به این دلیل است که مالکیت پرسپولیس و استقلال باید تا روز یازدهم فروردین  از یکدیگر تفکیک شود و گفته می‌شد که بانک ملت در این روز رسما مالکیت پرسپولیس را برعهده خواهد گرفت.

به همین دلیل عدم تمایل آنها در فاصله ۷۲ ساعت تا پایان مهلت ای اف سی، کابوس جدید هواداران این دو تیم برای حذف آنها از لیگ نخبگان و قهرمانان آسیا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • درخشان: فوتبال ایران با مدیریت بیگانه است
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • ترکمنستان 0-0 ایران؛گزارش زنده
  • ساعت بازی برگشت تیم ملی فوتبال ایران - ترکمنستان
  • در انتظار برد تکراری